Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:14:04 GMT

نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۲۲۴۳

نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت برپا شد

اصفهان - ایرنا - اولین نمایشگاه آثر آثار هنری و صنایع دستی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با عنوان ' نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت ' برپا شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: این نمایشگاه در سه بخش ویژه کارکنان نیروی هوایی و خانواده های آنها برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین ' ابوذر ملک محمدی ' افزود: بخش اول نمایشگاه، متشکل از 75 تابلو در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی است که با بهره گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب در قالب یک سید نمایشگاه تهیه شده است.
وی اضافه کرد: افراد در بدو ورود با این تابلوها مواجه می شوند و پس از مطالعه این سیر، در آزمون پایانی شرکت و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.
رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان اضافه کرد: در بخش دوم این نمایشگاه که قسمت اعظم آن است، آثار هنری و صنایع دستی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: این آثار در رشته های میناکاری، قلمزنی، نقاشی، لباس دوزی، ملیله دوزی، رنگ و روغن برجسته، گلدوزی، آینه کاری و دهها هنر دستی دیگر است.
حجت الاسلام ملک محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: نمایش ظرفیت های مشاغل خانگی و هنری کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان یکی از اهداف این نمایشگاه بود.
وی ادامه داد:در بخش سوم این نمایشگاه جلسات آموزشی مهارت های سبک زندگی اسلامی در قالب کارگاهی با حضور کارشناسان خانواده برگزار می شود.
رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: همچنین در این بخش بروشور و اقلام آموزشی مناسب در اختیار خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان قرار می گیرد.
نمایشگاه فرهنگی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و روز نیروی هوایی در این پایگاه برگزار شده است.
پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ( هشتم شکاری ) از مراکز کم نظیر تعمیر ، نگاهداری و اور هال جنگنده شکاری اف - 14 (tomcat) در کشور است.
این پایگاه در جریان هشت سال دفاع مقدس 36 شهید خلبان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
در 19 بهمن سال 1357، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی با اعلام جدایی از نظام شاهنشاهی پهلوی به ملت پیوستند و با حضور در محضر امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش در تقویم رسمی کشور به عنوان روی نیروی هوایی نامگذاری شده است.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمدکامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به  تدارک ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته فرهنگی اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی ازسوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است.


 علی قاسم‌زاده افزود:  هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخشی دیگر در سطح مناطق و بخشی نیز به عنوان برنامه‌های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.


او گفت: از برنامه‌های شاخص در این ایام، ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح کشور است که آثاری درباره اصفهان خلق کرده اند، این برنامه به‌مدت پنج شب در پردیس هنر میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.


قاسم‌زاده برگزاری آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی پوپک را از دیگر رویداد‌های مهم در هفته فرهنگی اصفهان دانست و گفت: این جشنواره امسال از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده و بیش از ۸ هزار اثر از ۲۹۴ شهر در ایران و ۲۸ شهر خارجی برای دبیرخانه ارسال شده است.


شهردار اصفهان گفت: برگزاری زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» از برنامه‌هایی است که امسال برای نخستین بار در هفته فرهنگی اصفهان با مشارکت اداره آموزش و پرورش در مدارس شهر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان | آیا واقعا موشک به پایگاه هوایی اصفهان اصابت کرد؟ |ویدئو
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان