Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همزمان با سالروز بيعت کارکنان نيروي هوايي با امام راحل (ره) و روز نيروي هوايي ارتش، سه فروند هواپيماي جنگي و آموزشي زمينگير شده، در پايگاه شهيد بابايي اورهال و عملياتي شدند.
به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان، به نقل از روابط عمومي نهاجا، امير سرتيپ دوم خلبان «محمد جعفر تک» فرمانده پايگاه شهيد بابايي در مراسم رونمايي از هواپيما‌هاي بازآماد شده گفت: با اورهال سه فروند هواپيماي اف 14، اف 7 و پي سي 7، ظرفيت عملياتي پايگاه هوايي افزايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه دشمن گمان مي‌کرد با تحريم‌هايي که به زعم خودش فلج کننده است، مي‌تواند بخشي از توان دفاعي ما را زمين گير کنند افزود: غيرت و تلاش شبانه روزي کارکنان نيروي هوايي در اين پايگاه و ساير پايگاه‌هاي هوايي نشان داد اين تحريم‌ها بي نتيجه است.
فرمانده پايگاه شهيد بابايي اضافه کرد: تلاش براي اورهال پرنده‌هاي زمين گير شده براساس منويات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و ضرورت حفظ بيت المال در دستور کار قرار دارد.
امير تک اظهار داشت: هواپيماي پي سي 7، که سال 95 زمين گير شده بود در مدت يکسال و صرف پنج هزار نفر ساعت به مرحله عملياتي شدن بازگشت و همچنين جنگنده اف 7 نيز سال 92 زمين گير شد و پس از مراحل اورهال و پس از چهار مرحله پرواز آزمايشي مجددا عملياتي شد.
فرمانده پايگاه شهيد بابايي با اشاره اورهال جنگنده اف 14 گفت: مراحل بازآماد اين پرنده از بهمن سال گذشته آغاز شد و پس از طي مراحل مختلف در ديماه سال جاري پرواز آزمايشي آن انجام شد و به چرخه عملياتي يروي هوايي ارتش بازگشت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند