Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن جوان  18 ساله در اثر پریدن به یک دیگ آب جوش دچار سوختگی شدید از ناحیه پا شد. دو جادوگر این زن جوان را مجبور کرده بودند تا در طبق یک نسخه جادویی در دیگ آب جوش بپرد. این اتفاق در منطقه "بادن ورتنبرگ" آلمان و طی یک کارناوال سالیانه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی بلافاصله توسط دوستانش از داخل دیگ آب جوش بیرون کشیده شد. دو جادوگر بلافاصله از محل حادثه متواری شدند. پلیس آلمان تحقیقات خود را برای دستگیری این دو مرد شیاد آغاز کرده است.

در این کارناوال جادوگران با یک ارابه یک دیگ بزرگ را در حالی که روی آتش قرار داده اند حمل می کنند. سابقه این کارناوال عجیب به قرن ها پیش می رسد و از سال 2003 این کارناوال قدیمی هر ساله برگزار می شود.

 انتهای پیام/

نسخه عجیب جادوگران برای زن جوان!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر