Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعى هرمزگان گفت: بیمارستان خلیج فارس ‌روزانه به جمعیت بسیار زیادى خدمات درمانى ارائه مى‌دهد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ استانها هرمزگان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، لیلا خدری بعد از ظهر امروز در نشست برررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی بخش درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به فعالیت بیمارستان 300 تختخوابی خلیج فارس به عنوان اصلی‌ترین بیمارستان تامین اجتماعی در هرمزگان و بیان اینکه این بیمارستان روزانه به جمعیت بسیار زیادى خدمات درمانى ارائه مى‌دهد، اظهار داشت: حجم ورودى به بیمارستان خلیج فارس متناسب با شمار پزشکان و کادر درمانى آن  نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اهمیت ایجاد تناسب بین تعداد بیماران و کادر درمانی بیماستان، گفت: با راه‌اندازى سیستم اطلاعاتى بیمارستانى (His) و افزایش پزشکان مى‌توان از  بار کارى پرسنل بیمارستان کم کرد.

این مسئول با بیان اینکه به مبحث ارتقا هتلینگ در بیمارستان خلیج فارس توجه شده است، اظهار داشت: هفته گذشته با حضور دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى کشور از بخش‌هاى ویژه و تجهیزات خریدارى شده بهره‌بردارى شد.

 مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعى هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به حضور کارشناسان سازمان تامین اجتماعى کشور، بررسى سیستم تشکیلاتی بیمارستان و بازسازى‌هاى انجام شده، جهت رفع مشکلات و کمبود‌هاى موجود اقدامات خوبی در دست اجراست.

وى از اتمام بازسازى ورودى و لابى بیمارستان تا پایان سال خبرداد و گفت: با تعمیراتی که انجام می‌شود یکى از زیباترین ورودى‌ها و لابی‌هاى بیمارستانى را در بیمارستان مذکور خواهیم داشت، بهسازى و زیباسازى امکان مرتبط با تامین اجتماعی، حق بیمه شدگان و پرسنل بیمارستان است.

*کمبود نیرو انسانى اساسى‌ترین چالش بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه بیان انتقاد و گفتن مسائل مى‌تواند براى حل مشکلات و رفع کمبودها راه‌گشا باشد، از پرسنل درمان و ادارى بیمارستان خواست تا مشکلات، انتقادات و سئوالات خود را مطرح کنند.

غلامعباس مؤمنى با اشاره به جمعیت بالاى بیمه شدگان تامین اجتماعی در هرمزگان، تصریح کرد: بیمارستان خلیج فارس با دارا بودن  ١ درصد از تخت‌هاى بیمارستان استان خدمات بالاى ٣٣ درصدى به هم استانى‌ها  ارائه مى‌دهد، امکانات موجود در بیمارستان جوابگوی نیازهای بیمه شدگان نیست و هم اکنون فشار زیادی روی نیروهاست.

در ادامه اکثر پرسنل بیمارستان خلیج فارس اساس‌ترین چالش پیش روی بیمارستان را کمبود نیروى انسانى و افزایش بارکارى که با انتقال بیماران بیمارستان شریعتى به این بیمارستان  انجام شده است را عنوان کردند و درخواست رسیدگی به موضوعات مطرح شده را ارائه دادند.

انتهای پیام/ش

R7720/P1377/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه ۴۰ روزه روشمند معنوی مبتنی بر قرآن کریم با عنوان طرح «حیات طیبه» به همت سامانه خدمات دینی در بستر فضای مجازی ویژه همه کاربران فضای مجازی برگزار می‌شود.

این طرح ۴۰ روزه روشمند معنوی شامل برنامه‌‎های روزانه قرائت یک صفحه از قرآن کریم، بیان نکات تفسیری از آیات و تدبر در آنها، بیان احکام شرعی مبتلا به، قرائت روزانه ادعیه منتخب، مطالعه یک کتاب معرفتی به همراه مشاور اختصاصی در زمینه مسائل اعتقادی و شرعی است.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به ارائه دستورالعمل‌های اخلاقی و تربیتی، مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه، ارائه برنامه‌های شخصی در صورت نیاز و هدیه ثواب اعمال هر روز اعضای کانال به اموات یکی از اعضاست.

در طول اجرای این برنامه‌ها یک مشاور متخصص به عنوان پشتیبان برای پاسخ به انواع سؤالات دینی مانند احکام، اعتقادات و ... در کنار اعضای این طرح خواهد بود. از مزیت‌های این برنامه نظرسنجی برای انتخاب موضوع محتوای احادیث، عنوان کتاب معرفتی و مدت زمان مورد نظر روزانه برای پیگیری برنامه است.

این برنامه به صورت رایگان و به عنوان یکی از خدمات سامانه خدمات دینی به مخاطبان خود، برای ترویج و تبلیغ معارف دینی ارائه می‌شود. سامانه خدمات دینی را جمعی از طلاب حوزوی برای اقامه احکام شرعی و رفع نیاز‌های کاربران به خدمات دینی راه‌اندازی کرده اند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی wojohat.com/hayate-tayyebah اقدام کنند. شروع برنامه‌های این طرح از ۱۰ اردیبهشت اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس