Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بینالود گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی حصار گلستان شهرستان بینالود باند سارقان رستورانی متلاشی شد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات

سرهنگ حسین دهقانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی پاسگاه "حصار گلستان" هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های منطقه ویلاشهر طرقبه به یک دستگاه پژو پارس با چهار سرنشین جوان مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، تیم گشت به آن‌ها مظنون و با توجه به کشف تعداد زیادی بسته‌های گوشت، قوطی‌های نوشابه و برخی اقلام و تجهیزات رستورانی جهت انجام تحقیقات بیشتر به پاسگاه انتقال دادند.

سرهنگ دهقانپور ادامه داد: با توجه به تطابق گزارش سرقت یکی از رستوران‌های روستای جاغرق با اموال مکشوفه از این افراد، مالباخته به پاسگاه دعوت و اموال مسروقه خود را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس