Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه سیاسی بزرگی را خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله علی اسلامی عضو خبرگان رهبری صبح امروز در نشست بصیرتی شهر اقبالیه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام دسیسه‌های بسیاری برای براندازی انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله‌ای، تجزیه کشور و غیره سعی در براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران داشتند که به لطف خداوند متعال موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن به دنبال این است که اخلاق و فرهنگ و دین ما را از مردم بگیرد و انقلاب را تضعیف کند؛ اما متأسفانه مسئولان این موضوع را جدی نگرفته‌اند. 

امام جمعه تاکستان مطرح کرد: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه‌توزی دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، بنابراین باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال ۵۷ داشتند به سرانجام برسانیم. 

وی با اشاره به نقشه‌های فتنه‌گران در براندازی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سال ۷۸ مقابل دانشگاه تهران عده‌ای ماشین‌ها، موتورها را به آتش کشاندند و آشوب‌گری کردند اما موفق نشدند که انقلاب اسلامی را براندازی کنند. 

اسلامی تصریح کرد: این فتنه‌گران پس از شکست، در سال ۸۸ با تجهیزات کامل به بهانه تقلب در انتخابات و فضای به وجود آمده سوءاستفاده کردند و شعارهای ضدانقلاب و نظام و حتی توهین به مقدسات سعی در براندازی انقلاب کردند. 

وی بیان کرد: بعد از دستگیری فتنه‌گرها، مردم درخواست کردند که با همه آن‌ها برخورد شود؛ اما متأسفانه با برخی از سران فتنه برخورد نشد و متأسفانه امروز آن‌ها در برخی پست‌های مدیریتی کشور به‌کارگیری شدند. 

مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان اذعان کرد: همان فتنه‌گران بعد از گذشت چند سال، در دی ماه اخیر به بهانه گرانی و اقتصاد تجمع کردند و باز هم شعار علیه نظام دادند که این آشوب‌گران از طریق کانال‌های ضدانقلاب حمایت می‌شدند، آغاز به آشوب‌گری و اغتشاش کردند. 

وی عنوان کرد: آشوب‌گران در شهرهای مختلف آغاز تخریب در اموال عمومی و بیت‌المال کردند و همچنین در شهر تاکستان حوزه علمیه، کتاب‌های قرآن، ادعیه را به آتش کشاندند. 

اسلامی تشریح کرد: به لطف خداوند متعال مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه در شهرها و استان‌های کشور به نشانه اعتراض به اقدامات این آشوب‌گران به صحنه آمدند و بار دیگر راهپیمایی انقلابی کردند. 

وی یادآور شد: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دچار مشکل شده و مسئولان باید این مشکل را حل کنند تا مردم در سختی و فشار نباشند.

این مسئول ابراز کرد: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند مسئولان اقتصاد و تولید ملی را در سطح کشور اجرایی کنند که متأسفانه امروز واردات بیشتر شده است و باید مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند. 

امام جمعه شهر تاکستان گفت: همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه سیاسی بزرگی را خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنند و با رهبر خود تجدیدمیثاق کنند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است