Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:07:06 GMT

تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی پلدشت/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۳۲۱۹

تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی پلدشت/ تصاویر

سرهنگ سلیمان بایرامی با حضور فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی به سمت فرمانده هنگ مرزی پلدشت منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، سرهنگ سلیمان بایرامی ظهر امروز با حضور فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی و مسئولان شهرستان به سمت فرمانده هنگ مرزی پلدشت منصوب شد.

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مدقالچی امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع طرح نوروزی از بیست‌وششم اسفند اظهار کرد: در مدت زمان ذکر شده تاکنون و از آغاز این طرح ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۲٠۶۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی وظیفه جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مرزی استان را برعهده داشته‌اند.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین تردد از پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۱ هزار تردد بوده و بعد از آن پایانه مرزی رازی بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به پایان سال میزان ترددها نیز افزایش می‌یابد، گفت: از آغاز طرح نوروزی، نزدیک به ۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب پنج هزار و ۸۹۰ سفر جابه‌جا شده‌اند.

مدقالچی ادامه داد: نزدیک به ۱۷ هزار مسافر از ناوگان اتوبوسی، ۱۳ هزار و ۷۴۵ نفر از ناوگان مینی بوس و ۹ هزار و ۴۹۴ نفر نیز از وسایل نقلیه سواری در طول اجرای طرح نوروزی تاکنون به منظور مسافرت‌های بین شهری خود استفاده کرده‌اند.

کد خبر 737399

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • ۵۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد
  • ۳۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان‌غربی جابه‌جا شده‌اند
  •  تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد + تصویر
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس