Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، سرهنگ "علی صداقت" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی درحین گشت زنی در نیمه های شب گذشته به یکدستگاه سواری پراید که اقدام به پوشاندن پلاک های خودرونموده بود،مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به محض رویت ماموران اقدام به فرارکرد، افزود: خودرومتهمان پس از تعقیب و گریز توسط گشت های مشترک ماموران انتظامی و بسیجیان منطقه، در یک کوچه بن بست متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه پس از دستگیری متهمان41 و47ساله، در بازرسی از خودرو 76 میلیون ریال وجه نقد و یک رشته زنجیر طلا کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات ماموران پلیس آگاهی اعتراف کردند که شب گذشته مبلغ فوق را از یکی از بقاع متبرکه منطقه سیاهمزگی سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با تاکید براینکه رعایت هشدارهای پلیسی شرایط را برای پیشگیری از سرقت فراهم می کند، گفت: نصب دوربین مداربسته و قفل های مطمئن و حضور خادمان بقاع متبرکه در مساجد از راه های پیشگیری ازوقوع سرقت و جرائم دراماکن هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارقان در یزد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد