Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که در آرامستان آشوریان استان تهران در اسلامشهر برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدای ادیان توحیدی و نمایندگان اقلیتهای مذهبی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.
نصیری رییس بنیاد شهید استان تهران گفت: امسال علاوه بر یادواره شهدای ادیان توحیدی، نمایشگاه عکس و گلباران مزار این شهدا نیز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آیین بزرگداشت شهدای ادیان توحیدی، از تعدادی از خانواده های این شهدا، قدردانی شد.
پیروان ادیان توحیدی کشورمان در سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صد و هفتاد و نه شهید سرافراز تقدیم کشور کرده اند که از این تعداد، شصت شهید متعلق به استان تهران است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، منوچهر کریمی گفت : پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.
وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند .

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد