Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- همزمان با دهه فجر و با حضور معاونان استانداراردبيل بهره برداري از 36 طرع عمراني در شهرستان مرزي بيله سوار مغان به بهره برداري رسيد .

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، براي اين طرح ها که در بخش اقتصادي و عمراني اجرا شده اند يک هزار و 330 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
بهروز ندايي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اردبيل نيز در آيين افتتاح اين طرح ها لازمه جذب سرمايه‌گذاران و رونق توليد را توجه به زيرساخت‌ها و پروژه‌هاي عمراني بيان کرد و افزود: تلاش مسئولان و نمايندگان استان در مجلس بر اين است تا تخصيص مناسب به طرح هاي عمراني لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اجراي راه آهن اردبيل - ميانه گفت: مطالعه و اجراي راه آهن اردبيل - پارس آباد مغان تصويب و در بودجه سال آتي منظور شده است ندايي به وضعيت راه‌هاي استان اشاره کرد و گفت: توسعه بزرگراه بيله سوار به پارس آباد و بيله سوار به اردبيل از جمله طرحهايي است که در پيوست 20بودجه گنجانده شده و پس از تصويب در صحن علني مجلس و ابلاغ به راه و شهرسازي مراحل مطالعاتي آن انجام خواهد شد.
به گزارش ايرنا ، همچنين با حضور معاونان استانداري طرح بزرگ تبديل 4200 هکتار از اراضي ديم به آبي شرکت کشت و صنعت پارس و تجهيز آن به سيستم نوين آبياري باراني در حوزه شهرستان بيله سوارآغاز شد.
بهرام حسين زاده معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري اردبيل در اين آيين گفت: براي اجراي اين طرح يک هزار و 50 ميليارد ريال هزينه شده و با بهره برداري از آن براي 200نفر به صورت مستقيم فرصت شغلي فراهم مي شود.
ارسلان کاظم پور مدير شرکت کشت و صنعت و دامپروري پارس در اين آيين گفت: در راستاي توسعه آبياري تحت فشار فاز اول اين طرح در هزارو 380هکتار از اراضي به سامانه باراني تبديل خواهد شد و با تکميل آن عملکرد محصول در هر هکتار پنج برابر خواهد شد.کشاورزي سنتي به مدرن با
پورحسين نماينده مردم بيله سوار و پارس آباد در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: در چند سال گذشته با حمايت جدي دولت اعتبارات خوبي براي اجراي طرح هاي نوين آبياري در بخش کشاورزي اختصاص يافته و گام هاي مهمي در تبديل کشاورزي سنتي به مدرن برداشته شده است.
بيله سوار در شمال اردبيل واقع مي باشد.
خبرنگار: مينا ميرقاسمي ** انتشار دهنده : سيفعلي موسي زاده
3006**6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال بازدید از داروخانه های سطح شهرستان پارس آباد مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده تخلفات این داروخانه ها برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می شود، خاطرشان کرد: ما بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه ها و اطلاع رسانی های مکرر نسبت به اصالت سنجی داروها و فرآورده های سلامت محور در سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات داروییتاکید جدی داریم.

مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات دارویی و موجودی فیزیکی داروخانه با قطع سهمیه موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.

سبزعلیپور تصریح کرد: انبار دارویی داروخانه ها باید طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه های لازم از سوی موسس اخذ شود.

وی ادامه داد: رعایت اصول علمی و فنی در ساخت داروهای ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه ضروری است و در این راستا مدیریت داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تمام تلاش خود را برای بررسی های کارشناسی به کار می گیرد.

کد خبر 6094610

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد