Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:37:27 GMT

افتتاح یادمان شهدا در اداره ثبت احوال ماکو

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۳۸۱۹

افتتاح یادمان شهدا در اداره ثبت احوال ماکو

یادمان گنجینه شهدا در اداره ثبت احوال ماکو با حضور مسئولین شهرستانی و نماینده شهرستان ماکو افتتاح شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، در این مراسم که امروز برگزار شد، مختار مختار زاده رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر در خصوص یادمان گنجینه شهدا گفت این یادمان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در این مکان تعبیه شده است و اینکه فراموش نکنیم که دستاورد های این انقلاب ثمرهه خون پاک شهدا می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختار زاده در ادامه در توصیف زندگی نامه یکی از شهدا که یادمان مورد افتتاح  به نام وی میباشد گفت : شهید واحد یوسف زاده متولد سال ۱۳۵۳ در روستای خلج عجم متولد شده و در ۱۸ سالگی به علت فقر مادری دست از تحصیل کشیده و استخدام نیروی انتظامی شد وی فردی ولایت ولایت مدار و محجوب بود که سرانجام در۹۱/۰۵/۱۷ در حین ماموریت در نقطه صفر مرزی دشتک در حین بازگشت از میله ۱۹۸ مرزی در کمین گروهک پژاک افتاده و در اثر اصابک رگبار گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد .

در ادامه این برنامه مسئولین ضمن دیدار از پدر این شهید والا مقام از وی تجلیل کردند .

سپس یادمان گنجینه شهدا با حضور مسئولین توسط نماینده شهرستان پرده برداری شد .

          

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم

علی یزدی،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم گفت:با افتتاح مجموعه ورزشی  و زمین چمن مصنوعی فوتبال مرحوم حسین مهجوری در بلوار شهید خداکرم قم، ۵ هزار متر مربعی، علاوه بر امکان دسترسی دانش آموزان پسر به زمین چمن مصنوعی استاندارد و با کیفیت در ناحیه سه آموزش و پرورش، زمینه حضور دختران دو و میدانی کار قمی برای تمرینات آماده سازی هم فراهم شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: برای ساخت و تجهیز این مجموعه ورزشی، ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سهم مالیات نوسازی مدارس هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل و در نظر گرفتن ورزش‌های دیگر در این مجموعه ورزشی ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز است که انتظار می‌رود مسئولان استان در تامین این میزان اعتبار تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۶ فروردین
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری متقاضیان را چشم انتظار گذاشت