Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین المپیاد ورزش همگانی شهرستان میامی با حضور جمعی ازمسئولان و ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این المپیاد همزمان باهفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون مدیرکل ورزش وجوانان، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران در مجموعه ورزشی انقلاب شهر میامی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی حسینی، رئیس هیئت ورزش های همگانی میامی در حاشیه آیین افتتاح این المپیاد در گفتگو با خبرنگار میامی جوان گفت: این المپیاد در10 رشته به تفکیک برای آقایان و بانوان در رشته‌های طناب‌زنی، دارت، بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال 3 نفره، داژبال و پنالتی هدفمند و 2 رشته بومی محلی خروس جنگی و دوز بازی برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد نشاط و شادابی میان آحاد جامعه و همچنین توسعه و گسترش ورزش همگانی و استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان در مشارکت عمومی است.

حسینی با بیان اینکه متاسفانه بازی‌های پرتحرک و با نشاط در بین کودکان و نوجوانان، جای خود را به بازی‌های کم‌تحرک و مضر کامپیوتری داده است، بیان کرد:این مسئله مشکلات عدیده‌ای برای کودکان و نوجوانان از جمله تنبلی، چاقی و خشونت را به همراه دارد.

 به گزارش میامی جوان، رژه شرکت کنندگان، حمل مشعل وپرچم المپیاد، حرکات نمایشی و ورزشی ژیمناستیک، اسکیت، حلقه زنی، طناب زنی و ورزش باستانی از جمله برنامه های افتتاحیه این المپیاد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد