Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ بهروز کریمی در کارگاه آموزشی همکاران واحد نامنویسی استان  با اشاره به ضرورت پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه گفت: خوشبختانه با ایجاد سامانه رفاهی مدیریت جذب کارگران واقعی ساختمانی تسهیل و ١٧٨ هزار نفر افراد غیر از سیستم حمایتی تأمین اجتماعی خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کریمی از خدمات الکترونیکی سازمان بویژه اجرای طرح SSN در سازمان به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و افزود: با استقرار این سامانه ١میلیون و ٢٠٠هزار فقره همپوشانی شناسایی و این تعداد فقره سوء استفاده از منابع سازمان در حوزه بیمه بیکاری و مستمری و... مورد پیگیری قرار گرفتند.
 
مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی در راستای توسعه خدمات الکترونیکی سازمان از ایجاد اپلیکیشنی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: مخاطبین سازمان و کاربران تلفن همراه می‌توانند به صورت غیر حضوری، از طریق گوشی خود تقاضای صدور دفترچه را از شعبه مربوطه یا کارگزاری داشته باشند و حتی دفترچه را از طریق پست و یا جلوی درب منزل تحویل بگیرند.
 
شهنازحمزه لو، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به دستاوردهای سازمان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش سازمان گفت: در راستای تسریع در فرایند ارائه تعهدات با اجرای پروژه‌های نوین و الکترونیکی سازمان در چند سال اخیر گام‌های بلندی را در این زمینه برداشته که این فعالیت‌ها رضایتمندی قابل توجهی را برای این مجموعه در بر داشته است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه