Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، کارگاه آموزشی سه روزه طراحی پوستر “مُدِ ایرانی” به همت کارخانجات پوستر و با حمایت بنیاد ملی مد و لباس در محل برج آزادی برگزار خواهد شد.

ورکشاپ پوستر “حمایت از مُدِ داخلی” در آستانه جشنواره مد و لباس فجر از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در برج آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از پوسترهای خود با هر موضوعی را درقطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ شنبه 21 بهمن ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی (Posters.Workshop@gmail.com) ارسال کنند.

با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن نمایش در جشنواره فجر، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، تمبر، شبکه های اجتماعی و … با رعایت مالکیت معنوی، استفاده خواهد شد.

محمد اردلانی عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک است و سرپرستی ده‌ها ورک شاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، لهستان، آمریکا، اوکراین، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند و… را در کارنامه هنری خود دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خانم سمیعی در زمره بانوان برتر کارآفرین استان مرکزی است که ۱۲ سال قبل با دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد، کارگاه کوچک خیاطی خود را راه اندازی کرد.
این بانوی کارآفرین که دانش آموخته رشته طراحی دوخت است توانست با چرخ خیاطی که پدرش به او هدیه داد سرویس آشپزخانه تولید و با سرمایه حاصل از فروش هنر خود و تسهیلات کمیته امداد چرخ خیاطی خریداری و کارگاه کوچک راه اندازی کند.
سمیعی می‌گوید: با سود حاصل از فروش لباس‌های تولید شده در کارگاه و دریافت تسهیلات بیشتر از کمیته امداد، از کارگاه ۱۲ متری به کارگاه ۲۰۰ متری و از یک چرخ خیاطی به ۲۲ چرخ خیاطی رسیده است.
او تاکنون توانسته برای ۵۰ سرپرست خانوار شغل ایجاد کند و هر هفته تا ۱۲ هزار دست انواع تن پوش زنانه، مردانه و لباس مخصوص کودکان تولید و در بازار به فروش می‌رساند.
در چهار سال گذشته ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات توانمند شده‌اند.

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد