Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ قاسم اسدی ، معاون وظیفه عمومی استان کرمان گفت: همزمان با نوزدهم بهمن ماه ، مشمولان خدمت وظيفه كرمان با بدرقه مسئولان انتظامی به مراكز آموزشی اعزام شدند.


وی اظهار داشت : اين بدرقه روز پنجشنبه در محل ساختمان وظيفه عمومی پليس استان انجام شد و مشمولان عادی و ديپلم اين دوره به مراكز آموزشی شهيد باهنر و صفر پنج كرمان، خاش، بيرجند و نيروی دريايی سيرجان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان كرمان گفت : چنانچه مشمولان غايب نيز تا 22 بهمن ماه سال جاری خود را جهت اعزام به خدمت معرفی نمايند از بخشودگی غيبت تاخير برخوردار می شوند.
انتهای پیام/ی

بخشودگی غایبان خدمت سربازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان، مأموریت دادستانی در سال جدید

ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل گفت: مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و حمایت از خدمت‌رسانی، شعار و مأموریت اولویت‌دار دادستانی مرکز استان در سال جدید خواهد بود.

در پیام دادستان اردبیل خطاب به تمامی هم‌استانی‌ها آمده است:

هم‌استانی گرامی

با سلام و تحیت
بهار طبیعت و نوروز امسال که مقارن با بهار قرآن است را پیشاپیش به همه شما مردم شریف استان تبریک عرض می‌کنم. از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم؛ سال جدید برای همه شما سالی توام با سعادت، سلامتی و نشاط و دل‌شادی و آرامش و آسایش باشد.

تبریک ویژه عرض می‌کنم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز.

ان‌شاءالله که سال پیش رو سال بسیار مبارکی برای ملت عزیز ایران باشد.
البته خود انسان است که با رفتارها و اعمال و نیات و توانایی و انتخاب‌های خود نقش مهمی در وضعیت زندگی و سرنوشت خویش و مبارک بودن و یا خدای ناکرده، نامبارکی اوضاع خود ایفا می‌کند. از همین روست که شناخت صحیح و فهمیدن و قدم در راه درست حائز اهمیت است.

در این سالی که سپری شد اهالی همیشه در صحنه و با فرهنگ و با بصیرت استان اردبیل نیز در عرصه های گوناگون خوش درخشید. قطعا مردم ولایی و انقلابی  دارالارشاد و دارالامان اردبیل لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

اینجانب به عنوان نماینده مردم در دستگاه قضایی استان شعار و ماموریت الویت‌دار سال جدید دادستانی مرکز استان را《مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها 》اعلام می‌نمایم.

انجام وظیفه و حرکت در مسیر اسلام و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش جدی و مخلصانه زمینه‌ساز جلب رحمت و برکت و لطف الهی  نیز می باشد و دادستانی برخود وظیفه می‌داند ضمن حمایت از اقدامات و انجام وظیفه شایسته مسئولان، با شناسایی بسترهای فسادزا و علل و عوامل نارضایتی مردمی، مطالبه گری جدی و برخورد های قانونی لازم را داشته باشد که در این رسالت خطیر، به دعای خیر و مشارکت آحاد جامعه نیازمندیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
 تو خوشنود باشی و ما رستگار

واَلسَّلامُ عَلَیکمْ وَ رَحْمَةُ اللَّه وَ بَرَکاتُهُ

جلال آفاقی
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می‌شود؟
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می شود؟
  • جزئیات کاهش خدمت سربازی به ۱۴ماه/ «نمی‌شود» نداریم
  • خبر خوش یک نماینده مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی
  • تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • خدمت با صداقت و کریمانه خواسته مردم از مدیران است
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان، مأموریت دادستانی در سال جدید