Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@02:58:22 GMT

احضاریه دادگاه علی کریمی جعلی است!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۴۳۶۲

احضاریه دادگاه علی کریمی جعلی است!

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به اظهارات اخیر علی کریمی عیله مهدی تاج، وکیل رئیس فدراسیون فوتبال سه شنبه شب از شکایت او علیه سرمربی سپیدرود خبر داد.

 

برهمین اساس روز گذشته احضاریه دادسرای فرهنگ و رسانه به کریمی تحویل داده شد و او باید در شعبه 23 بازپرسی این دادسرا پاسخگوی اظهاراتش باشد.

 

هرچند در برگه احضاریه کریمی ساعت 10 روز دوشنبه به عنوان زمان حضور او در دادکاه اعلام شده است اما تاریخ این جلسه به صورت رسمی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود اینکه امروز این نامه منتشر شده بود اما صمد ابراهیمی با آوردن ادله ای این نامه را جعلی خواند.

 

به نظر احضاریه علی کریمی با ایراداتی حقوقی همراه است. اولا تاریخ حضور مشخص نیست. دوما محل دادسرای فرهنگ و رسانه هم به خیابان مطهری تغییر کرد است. سوما شماره ابلاغیه با عدد ٩٢ شروع شده یعنی مربوط به سال ٩٢ است، کلاسه پرونده با عدد ٩٠ شروع شده یعنی مربوط به سال ٩٠ است و البته باید ١٦ رقمی باشد، اما ١٣ رقمی است. بایگانی شعبه با عدد ٩١ شروع شده یعنی مربوط به سال ٩١ است ضمن اینکه به نظر شعبه ٢٣ بازپرسی فرهنگ و رسانه هم وجود ندارد. امضای ابلاغیه‌ها مدت هاست امضای سیستمی و غیر دستی است نشانی علی کریمی هم میدان پیروزان درج شده است. ابلاغیه نیاز به اثر انگشت فرد باسواد ندارد.

 

ضمنا نشانی پایین ابلاغیه مربوط به دادگاه‌های کیفری تهران است و نشانی حضور آدرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه

خبرورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است