Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که تایلندی‌ها می‌خواستند انتقام شکست قبلی خود مقابل ایران را بگیرند، اما شکستی سنگین متحمل شدند. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره پیروزی 9 بر یک ملی‌پوشان فوتسال کشورمان مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: این بازی در مرحله حذفی بود و بازی‌های دور حذفی شرایط خاصی دارد، چون هر تیمی با یک اشتباه می‌تواند جام را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با تایلند هم بسیار حساس شده بود و تایلندی‌ها قبل از بازی سر و صدای زیادی به راه انداخته بودند.

وی ادامه داد: آنها گفته بودند می‌خواهیم انتقام بازی قبل (دیدار دو تیم در بازی‌های داخل سالن آسیا که با پیروزی 10 بر 4 ایران به پایان رسید) را بگیریم و برای یک جنگ آماده‌ایم. کادر فنی تیم ملی اما روز بازی و همچنین روز قبل از مسابقه با بازیکنان جلسه گذاشت و نکات لازم برای این بازی را به ما گوشزد کرد. خدا را شکر این نکته‌ها را در زمین اجرا کردیم و با کسب یک پیروزی پُرگل، اختلاف واقعی ایران با تایلند را نشان دادیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد مصاف فردا (جمعه) ایران مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تصریح کرد:ازبکستان تیم خوبی بوده که توانسته به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یابد. ما هم تلاش می‌کنیم نکاتی که کادر فنی به ما می‌گوید، در زمین اجرا کنیم و با یک پیروزی خوب، به بازی فینال راه یابیم.

سنگ‌سفیدی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال در چین تایپه با وجود شرایط غذایی بد و زلزله‌های پیاپی در این کشور گفت: در اینجا هر شب زلزله می‌آید و حدود ساعت 10:30 هر شب، کمی تکان می‌خوریم و می‌خوابیم! شرایط تغذیه هم اصلاً خوب نیست و ما کنسرو و غذاهای آماده مصرف می‌کنیم. البته مدیران تیم، یک رستوران ایرانی پیدا کرده‌اند و ناهار را از این رستوران می‌گیرند. ان‌شاءالله با کسب مقام قهرمانی،‌ این سختی‌ها را فراموش می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های فوتسال آسیا 2018 تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها