Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که تایلندی‌ها می‌خواستند انتقام شکست قبلی خود مقابل ایران را بگیرند، اما شکستی سنگین متحمل شدند.

طرفداری- محمدرضا سنگ سفیدی درباره پیروزی 9 بر یک ملی‌پوشان فوتسال کشورمان مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت:

این بازی در مرحله حذفی بود و بازی‌های دور حذفی شرایط خاصی دارد، چون هر تیمی با یک اشتباه می‌تواند جام را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با تایلند هم بسیار حساس شده بود و تایلندی‌ها قبل از بازی سر و صدای زیادی به راه انداخته بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی ادامه داد:

آنها گفته بودند می‌خواهیم انتقام بازی قبل (دیدار دو تیم در بازی‌های داخل سالن آسیا که با پیروزی 10 بر 4 ایران به پایان رسید) را بگیریم و برای یک جنگ آماده‌ایم. کادر فنی تیم ملی اما روز بازی و همچنین روز قبل از مسابقه با بازیکنان جلسه گذاشت و نکات لازم برای این بازی را به ما گوشزد کرد. خدا را شکر این نکته‌ها را در زمین اجرا کردیم و با کسب یک پیروزی پُرگل، اختلاف واقعی ایران با تایلند را نشان دادیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد مصاف فردا (جمعه) ایران مقابل ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تصریح کرد:

ازبکستان تیم خوبی بوده که توانسته به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یابد. ما هم تلاش می‌کنیم نکاتی که کادر فنی به ما می‌گوید، در زمین اجرا کنیم و با یک پیروزی خوب، به بازی فینال راه یابیم.

سنگ‌سفیدی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال در چین تایپه با وجود شرایط غذایی بد و زلزله‌های پیاپی در این کشور گفت:

در اینجا هر شب زلزله می‌آید و حدود ساعت 10:30 هر شب، کمی تکان می‌خوریم و می‌خوابیم! شرایط تغذیه هم اصلاً خوب نیست و ما کنسرو و غذاهای آماده مصرف می‌کنیم. البته مدیران تیم، یک رستوران ایرانی پیدا کرده‌اند و ناهار را از این رستوران می‌گیرند. ان‌شاءالله با کسب مقام قهرمانی،‌ این سختی‌ها را فراموش می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال تایلند با پیروزی مقابل تاجیکستان به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا (هفدهمین دوره این مسابقات به‌میزبانی تایلند و شهر بانکوک) از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی سه بر سه در وقت‌های قانونی و سپس وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه شش بر پنج به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کند. در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند. در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضدحمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی سه بر دو شود. در ادامه بازی و در سه دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان پنج اخطاره شد و علاوه‌بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان آن‌ها، شرایط خطرناک‌تر بود.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد. سرانجام در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ شاگردان وحید شمسایی با ازبکستان دیدار کردند تا تکلیف دیگر فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود و برنده این بازی که به ضربات پنالتی کشیده شده است باید در فینال هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا با تایلند صف‌آرایی کند.

کد خبر 748157

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم