Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@02:06:12 GMT

5 مشکلی که نشان می‌دهد باید بیشتر ورزش کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۴۶۰۸

5 مشکلی که نشان می‌دهد باید بیشتر ورزش کنید

ورزش کردن حتی در خانه می‌تواند سلامت را افزایش دهد و از بروز بیماری‌ها جلوگیری کند. اگر می خواهید سالم باشید باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی ورزش می کنید. نشانه‌هایی وجود دارد که مشخص می‌کند میزان ورزش کردن شما کافی نیست.

به‌ گزارش ‌گروه رسانه های دیگر آنا، ورزش کردن فواید زیادی از جمله افزایش کیفیت زندگی، بهبود بخشیدن به روحیه، افزایش سوخت و ساز بدن، انرژی و کاهش احتمال بیماری‌ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اینسایدر، انجمن قلب آمریکا پیشنهاد داده است که افراد حداقل ۷۵ ‌دقیقه ورزش با شدت زیاد یا ۱۵۰ ‌دقیقه ورزش با شدت متوسط در طول هفته‌ انجام دهد.

نشانه‌هایی وجود دارد که مشخص می‌کند شما به ورزش بیشتر احتیاج دارید:

۱. زیاد بیمار می شوید:

اگر مرتبا مریض می شوید و به نظر شما این مساله غیر عادی است باید بیشتر ورزش کنید. ورزش کردن سیستم ایمنی بدن را قدرتمندتر می‌کند و از بروز بیماری‌های جلوگیری می‌کند.

۲. یبوست:

اگر احساس می کنید که سیستم گوارشی شما خوب کار نمی‌کند و دچار یبوست می شوید بهتر است بیشتر ورزش کنید. ورزش کردن فعالیت روده‌ها را تحریک می‌کند. هر چقدر بیشتر ورزش کنید غذا راحت‌تر هضم می‌شود و روزها سریع‌تر کار می‌کنند.

۳. احساس تنگی نفس:

احساس تنگی نفس یکی از نشانه‌هایی است که باید بیشتر ورزش کنید. تنگی نفس می‌تواند نشانه سوخت و ساز نامناسب یا مشکلات قلبی – عروقی باشد که هر دو با ورزش بهبود پیدا می‌کنند.

۴. احساس افسردگی:

ورزش میزان دوپامین ، اندروفین را در وزن افزایش می‌دهد. این مساله از افسردگی جلوگیری می‌کند. کم بودن دوپامین باعث بروز عصبانیت و ناراحتی می‌شود.

۵. اختلال در خواب:

فعالیت فیزیکی و ورزش باعث می‌شود که ساعت بدن تنظیم شود. افرادی که شب‌ها بی‌خوابی دارند، می‌توانند با انجام ورزش از این مشکل جلوگیری کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان