Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قائم‌شهر گفت: از روز معارفه متعهد شده‌ام که در نیمه دوم اسفندماه تردد از پل روگذر انجام شود و طبق طمان بندی تاکنون درست پیش رفته و مرحله آخر بتن‌ریزی نیز در 14 بهمن انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن معین‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار قائم آنلاین، در مورد بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان جانبازان، اظهار کرد: از روز معارفه متعهد شده‌ام که در نیمه دوم اسفندماه تردد از پل روگذر انجام شود و در این راستا کلیه نیروهای شهرداری و پیمانکاران برای اجرای این پروژه بسیج شدند و در بخش فنی عمرانی مهندس فلاحی نقش ویژه‌ای در این امر را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق زمان‎بندی انجام شده تاکنون ۳ پارت بتن‌ریزی آن باید انجام می‌شد که بخش آخر بتن‌ریزی آن ۱۴ بهمن انجام شد و گوشه‌ها در حال بتن ریزی است که پایه های روشنایی در دو طرف بلوار نصب شود و از دو روز آینده نرده‌های دو طرف پل نیز نصب و میله پرچم‌ها و تیرهای روشنایی به آن وصل می‌شود.

شهردار قائم‎شهر بیان کرد: به دلیل بارندگی ضخامت ایجاد شده برای پایه های چراغ را با بتن انحام می دهیم تا مقاومت و تحکیم آن تسریع شود و فضای آسفالت تمام روی پل را برای ۱۵ روز آینده آماده کنیم کمتر از ۲۰ روز آینده برای تردد آماده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از حصارهای سمت پل برچیده شد تا تردد برای خودروها در پایین پل راحت‌تر شود و ترافیک کمتری را شاهد باشیم، از روز شنبه و یکشنبه آینده پل جانبازان تصویر جدید را به تردد کنندگان ارائه می‌دهد.

معین‌پور با اشاره به اینکه پل میدان جانباز مبلغی حدود ۹ونیم میلیارد تومان هزینه دارد، تصریح کرد: دولت در بودجه روگذر جانبازان ۲میلیارد تومان تعهد کرده است و
شهرداری نیز تا کنون مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان را به پیمانکار پرداخت کرد که به امید خدا تا نیمه اول اسفند این پروژه برای تردد بازگشایی خواهد شد.

وی به توقف چند ماهه پروژه و افزایش قیمت بتن‌ها و میله‌گردها اشاره کردو گفت: این توقف مارا مصمم‌تر کرد تا با سرعت بیشتر برای ادامه پروژه تلاش کنیم تا هزینه‎ی بیشتری برای شهرداری بوجود نیاید واینکه برای بتن‌ریزی در برخی قسمت‎ها به دلیل استحکام بیشتر هزینه کردها را افزایش داده است که در پایان پروژه توسط کارشناسان و مشاورین رقم نهایی پس از بررسی ها اعلام می‌شود.

شهردار قائم‎شهر بیان کرد: اگر پروژه ۴ ماه متوقف نمی‌شد اکنون در دهه فجر و در مزان ماسب به بهره‎برداری می‌رسید و مردم نیز از لحاظ زمان و مصرف بنزین متضرر نمی‌شدند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل تامین منافع کسبه میدان جانبازان شورای شهر تخفیف‎های عوارضی برای آنها در نظر گرفته است که اگر کسی در محل ساختمان کسب خود اقدام به افزایش طبقات ساخت و ساز بگیرند شهرداری و شورای شهر قائم‌شهر در این طرح برای تهیه پروانه و عوارض ساخت ساز همکاری‌های لازم را خواهد داد و ازتخفیفات لازم برخوردار خواهند بود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری

سرهنگ اسماعیل احسان‌پور درباره ترافیک صبحگاهی شهر تهران گفت: «در رصد‌های پلیسی مشخص شد که از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ترافیک در بیشتر معابر پر تردد پایتخت آغاز شده است. این ترافیک از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مراکز و شمال شکل گرفته و در حال حاضر از حجم آن کاسته شده است. با این وجود با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از حدود ساعت ۱۷ ترافیک عصرگاهی آغاز شود، ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند. لازم است مردم نیز از تردد‌های غیرضروری با خودروی شخصی خود در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.»

به گزارش ایسنا، وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک صبحگاهی نیز گفت: در بزرگراه تهران - کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی محدوده خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده صدف، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان ترافیک پرحجم، اما روان بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره)، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدوده جنت آباد، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی در محدوده شهیدان، خیابان جانبازان در محدوده میدان میدان امام رضا (ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

احسان‌پور افزود: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محدوده ستاری نیز ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین بود.

وی با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت