Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دهه مبارک فجر در شهرستان گلوگاه شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلوگاه ما، از آنجایی که احداث پارک یکی از دغدغه‌های اصلی برای شهروندان گلوگاهی بود احداث پارک طولی در کنار رودخانه مَشی گلوگاه به طول ۲ و نیم کیلومتر و عرض ۱۵ متر در شهرستان کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا یعقوبی مراسم افتتاح طرح‌های کمیته امداد امام خمینی در دهه مبارک فجر این شهرستان افزود: ۹۴ طرح با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده است و از ۹۴ طرح قابل اجرا،  هفت طرح کشاورزی، ۴۹ طرح بخش دام‌پروری، ۱۸ طرح صنعتی و ۴۰ طرح خدماتی هستند.

رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: اهداف بنیادی کمیته امداد امام خمینی برای توانمندسازی خانوارها است که در ۱۰ ماه امسال ۱۱۴ طرح اشتغال در این شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

مرکز درمانی و بازتوانی سرپایی معتادین افق، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی یگانه گلوگاه در شهرستان افتتاح شد.

 

مرکز ملاقات کودک به همت بهزیستی افتتاح و فعالیت خود را در شهرستان گلوگاه آغاز کرد.

این مرکز با هدف ایجاد شرایط مناسب ملاقات کودکان طلاق با والدینشان تاسیس شده است و پیش از این ملاقات‌ها درکلانتری ها انجام می‌گرفت.

همچنین در این مرکز‏ مددکاری برای والدین فرزندان طلاق در نظر گرفته شده است که به آنها نحوه برخورد با فرزندشان آموزش داده می‌شود .

 

۹۰ شغل ایجاد شده توسط بهزیستی گلوگاه به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال به شهروندان گلوگاهی واگذار شد.

پست هوایی و شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف خیابان عمرانلو و کوچه شهید غلامی شهرستان گلوگاه با اعتبار ۱۴۱ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی طلوع در کانون شهید غلامعلی کلبادی نژاد افتتاح شد.

این مرکز با هدف ارتقای سلامت روانی دانش آموزان و بالا بردن دانش کلی روانشناختی خانواده‌ها احداث شد.

 

 

طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای خورشید کلا از توابع شهرستان گلوگاه به بهره برداری رسید.

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه در مراسم افتتاحیه طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری بخش عمرانلو و روستای خورشیدکلا از اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ها در دهه فجر امسال خبر داد که در بخش عمرانلو ۲۱۲ هکتار از اراضی تجهیز شدند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس کمیته امداد امام خمینی ره سلماس با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو یک هزار و ۵٠٠بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان سلماس توزیع شد.   وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.   وی ارزش هر بسته را ۱۵میلون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از دو میلیارد و پانصد میلون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و روستایی در سطح شهرستان توزیع شد

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد