Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی شهرستان ماسال صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ نخستین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی شهرستان ماسال صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز توسط بخش دولتی و با کمک های خیرین شهرستان احداث شده است.

مجیدرضا اصلاحی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماسال در این مراسم گفت: مرکزی که امروز افتتاح می شود یکی از چالش های اساسی ما در شهرستان بود.

اصلاحی با بیان اینکهدر گذشته خانواده های نیازمند به این خدمات مجبور به صرف هینه های مالی وزمانی سنگینی بودند، اظهار داشت: خیرین عزیزی که برای احداث این مرکز ما را یاری کردند، ما را از ذکر نامشان منع کرده و حتی حاضر نشدند در این مراسم حضور بیابند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماسال با اشاره به برخی نواقض جزئی در این مرکز و لزوم ادامه کمک های مالی خیرین و اداره کل استان، گفت: در حال حاضر شهرستان های اطراف هم می توانند از این مرکز خوب استفاده کنند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • (ویدیو) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ مستندسازی شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ