Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:06:39 GMT

صلح و سازش بین ۲ طایفه در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۴۹۰۱

صلح و سازش بین ۲ طایفه در جهرم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ درخشان دهیار روستای زرجان خفر جهرم اظهار کرد: با حضور سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان فارس و مسئولان شهرستان جهرم و بخش خفر، پس از گذشت ۱۴ سال، بین ۲ طایفه افزری و کشاورز در روستای زرجان خفر، صلح و سازش برقرار شد و اختلاف محلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اختلاف این ۲ طایفه از سال ۱۳۸۲ بر سر تامین آب آشامیدنی شروع شد تصریح کرد: در پی آن، ۳ نفر کشته شدند.

روستای زرجان هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

این ۲ طایفه هزار نفر از جمعیت این روستا را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/ن

رفع اختلاف بین ۲ طایفه در خفر جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: نصب سامانه ردیاب مکانی برای نخستین بار در استان فارس با هدف نظارت بر میزان سوخت تخصیصی بخش کشاورزی بر روی تراکتورهای فعال بزودی در جهرم انجام می‌شود.

حسن زمانی با بیان این که سالانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز (گازوئیل) در بخش کشاورزی توزیع می‌شود، افزود: نحوه تخصیص سوخت به ناوگان بخش کشاورزی بر اساس میزان قدرت دستگاه و به صورت مساوی است در صورتی که برخی تراکتورها کارکرد بیشتری دارند و با نصب این دستگاه ردیابی میزان کارکرد بر اساس دستگاه‌های موقعیت یاب (جی پی اس) محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت افزون بر ۳۵۶ دستگاه تراکتور در بخش کشاورزی اضافه کرد: این طرح در مرحله نخست به صورت آزمایشی توسط یک شرکت دانش بنیان با نصب دستگاه موقعیت یاب بر روی تمامی دستگاه تراکتور انجام و گزارش گیری از آنها مورد ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم بیان کرد: در این طرح میزان سوخت تخصیصی به تراکتورها بر اساس پیمایش محاسبه و در صورت قطع شدن، پیامک آن به کاربر مستقر در جهاد کشاورزی شهرستان ارسال و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6085562

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز