Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: معاندان با وجود مشاهده اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح در خیال خام تفرقه‌افکنی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بابازاده بعدازظهر پنج‌شنبه در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل تصریح کرد: چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی سپری‌شده و در تمامی این سال‌ها وحدت نیروهای مسلح خار چشم دشمنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج، سپاه و ارتش با برادری و مودت در مقابل توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن ایستاده و همچنان برخی معاندان به دنبال ضربه به نظام هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تأکید به اینکه نیروهای مسلح سرباز رهبری بوده و زیر سایه ولایت‌فقیه دفاع از خاک و میهن را برعهده گرفته‌اند، ادامه داد: روحیه جهادی و انقلابی نیروهای مسلح قابل‌تقدیر است.

به گفته بابازاده نه تنها ارتش جمهوری اسلامی و سپاه مقتدر بلکه بسیج به عنوان نیروهای مردمی آماده در صحنه همواره امنیت و آرامش کشور را تأمین کرده و آماده جانفشانی هستند.

وی تأکید کرد: در شرایط حساس توانمندی و اقتدار بسیج، سپاه و ارتش به اثبات رسیده و امروز هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند اندیشه تعرض به جمهوری اسلامی را در سر پرورش دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان به مشارکت بسیج در عمران و آبادانی کشور نیز اشاره کرد و افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج نیز در استان دایر شده و خدمات قابل‌توجهی را در مناطق محروم ارائه می‌دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی