Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-روابط عمومی دادگستری کل قزوین از شناسایی و دستگیری یکی از سرشبکه های ناآرامی های اخیر کشور در قزوین خبر داد.

مظاهر مهرعلیان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد که سرشبکه و مرتبط رسانه‌ای با عوامل ضدانقلاب و یکی از لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر بود با اقدام های پیچیده اطلاعاتی و فنی و با هماهنگی دستگاه قضایی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب قزوین شناسایی و بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این فرد لیدر بی حرمتی به اماکن مقدس و آسیب و حمله به پایگاه های بسیج و حوزه های علمیه در جریان ناآرامی های اخیر بوده است.
مسئول روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین همچنین گفت: این فرد با جمع آوری تصاویر و فیلم از ناآرامی های اخیر آنها را برای بهره برداری توسط دشمن در اختیار ضدانقلاب قرار می داد.
در جریان ناآرامی های ماه گذشته که در پی سوء استفاده برخی فریب خوردگان و عوامل دشمن از انتقاد مردم نسبت به مسایل اقتصادی در بعضی نقاط کشور رقم خورد، به برخی اموال عمومی آسیب وارد شد و بعضی اماکن مقدس نیز مورد هتک حرمت واقع شدند.
بساط این اقدامات نافرجام با راهپیمایی های شکوه وحدت مردم در شهرهای مختلف کشور برچیده شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند