Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@02:21:42 GMT

افتتاح و کلنگ زني 2 طرح توليدي در اردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۵۲۹۴

افتتاح و کلنگ زني 2 طرح توليدي در اردستان

خبرگزاري آريا - کاشان- ايرنا- يک طرح توليدي همزمان با هشتمين روز از دهه مبارک فجر در بخش مرکزي اردستان افتتاح و يک طرح نيز در آئيني با حضور مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اصفهان، نماينده اردستان در مجلس و جمعي از مسئولان اين شهرستان کلنگ زني شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، فرماندار اردستان روز پنجشنبه در آئين افتتاح کارگاه توليد سازه هاي بتني مسلح و غيرمسلح گفت: اين طرح در زميني با مساحت بيش از سه هزار مترمربع در منطقه صنعتي اردستان با 2 ميليارد و 600 ميليون ريال از محل اعتبارهاي بخشداري، تعاوني دهياران و دهياري ها احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا غيور افزود: راه اندازي بخش نخست اين کارگاه با توليد 17 محصول براي 6 نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال کرده و سرمايه گذار براي بهره برداري از بخش دوم آن با ظرفيت توليد 15 محصول در بهار 1397 ايجاد پنج فرصت شغلي را پيش بيني کرده است.
به گزارش ايرنا، همچنين در هشتمين روز از فجر فاطمي طرح راه اندازي يک کارخانه توليد آسفالت در بخش مرکزي اردستان در آئيني با حضور مسئولان اين شهرستان کلنگ زني شد.
مهرداد باقري، بخشدار مرکزي در اين زمينه گفت: اين کارخانه در زميني به مساحت يک هکتار در 20 کيلومتري جنوب اردستان با سرمايه گذاري 10 ميليارد ريالي شرکت تعاوني دهياري هاي بخش مرکزي ساخته مي شود.
وي افزود: اين طرح در راستاي اشتغالزايي، صرفه جويي در هزينه هاي بهسازي روستاها، درامدزايي براي شرکت تعاوني و تحقق شعار اقتصاد مقاومتي در 6 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
به گفته فرماندار اردستان، 73 طرح در حوزه هاي گوناگون با اعتبار افزون بر 90 ميليارد ريال همزمان با دهه مبارک فجر در اين شهرستان بهره برداري مي شود.
شهرستان اردستان با جمعيت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کيلومتري شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامري نيا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند