Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:24:13 GMT

فیلم/ بیا این پوسترو بچسبونیم!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۵۳۱۸

‍‍‍‍‍‍

دوربین مخفی "نصر تی وی" در خصوص چسباندن پوستر نتانیاهو در خیابان های تهران.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان عطر بهار به خود گرفت + فیلم

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: تمام نقاط شهر اصفهان شامل محلات، میادین اصلی و ورودی‌های شهر را با گل‌آرایی تزئین کردیم تا مردم لذت کافی را از محیط شهری نصف جهان ببرند.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌مناسبت استقبال از بهار و مسافران نوروزی که با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است، گل‌کاری‌های سطح شهر به‌صورت ویژه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل در دستور کار سازمان پارک‌ها و مناطق پانزده‌گانه قرار گرفته است.

وی افزود: حدود دو میلیون گلدان گل فصل از گونه‌های مختلف در سطح شهر، باغچه‌ها و جعبه‌های مخصوص گل، چهار میلیون بنفشه در ۸ رنگ مختلف کاشته و ۲۵۰ هزار گلدان شب‌بو نیز کاشته شد؛ همچنین ۱۱۰۰ جعبه گل شهری توسط مناطق پانزده‌گانه، مدیریت ناژوان و سازمان‌های مرتبط با شهرداری تهیه شده که قرار است در میادین اصلی، چهارراه‌ها و لچکه‌های ترافیکی نصب شوند.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه تفریحی باغ گل‌ها را برای استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان آماده کردیم و سعی شده است که همه شهر و حتی محله‌ها، میادین اصلی و ورودی‌های شهر را با گل‌آرایی تزئین کنیم تا شهروندان و مسافران لذت کافی را از محیط ببرند.

وی افزود: حدود دو هزار نفر نیرو به صورت روزانه در سطح مناطق ۱۵ گانه به همراه کارشناسان فضای سبز و حوزه خدمات شهری برای مجموعه کارهایی که در زمستان سال جاری انجام دادیم و اواخر آن نیز برای استقبال از بهاری که با بهار قرآن هم‌زمان شد به‌کار گرفتیم؛ که پس از پایان عملیات هرس تمرکز همه این نیروها و کارشناسان روی مسائل ساماندهی، بهسازی و گل‌آرایی سطح شهر قرار گرفت.

کد خبر 737568

دیگر خبرها