Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: قایم مقام وزیر نیرو گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۳ هزار ميليارد تومان برای مهار آب های مرزی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام ستار محمودی ظهر امروز(19بهمن) در مراسم افتتاح شبکه های آبیاری و زهکشی استان ایلام اظهار داشت: یکی از اولویت های وزارت نیرو در سال های

اخیر مهار آبهای مرزی به منظور استفاده بهینه و افزایش کشت محصولات کشاورزی در این نقاط است

وی ادامه داد: از سال 93 تاکنون س هزار میلیارد تومان برای مهار آبها در نقاط مرزی سرمایه گذاری شده و این رویکرد را در سال آینده ادامه خواهیم داد و قرار است یک هزار میلیارد تومان دیگر نیز سال 97 به این امر اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات کنونی در تامین آب را انتقال آن به مناطق روستایی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد دولت منابع مالی بیشتری را به این امر اختصاص دهد.

قایم مقام وزیر نیرو حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه آب و خاک استان ایلام را چشمگیر توصیف کرد و گفت: هم اکنون پروژه های بزرگ سد سازی و ایجاد شبکه های آبیاری و زهکشی در نقاط مختلف این استان در حال اجراست که از جمله آنها میتوان به سدهای گدار خوش، چناره و گاوی اشاره کرد که با اجرای آنها بخش قابل توجهی از آبهای ورودی به این استان مهار و در جهت رونق کشاورزی به کار گیری خواهد شد.

محمودی اضافه کرد: هم اکنون سالانه حدود یک میلیارد متر مکعب آب از این استان خارج می شود که تلاش در جهت مهار این آبها به منظور استفاده موثر و بهینه در دستور کار است.

وی اضافه کرد: با اجرای سدهای گاوی و گدار خوش حدود 500 میلیون متر مکعب از این مقدار مهار و همچنین قرار است با تکمیل شبکه های آبیاری و زهکشی این مقدار به 800 میلیون متر مکعب افزایش یابد.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد