Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛مرحوم آیت الله محمدرضا توسلی(1309-1386)، رئیس دفتر امام خمینی(س) نقل می کند:

 

اساساً امام از تظاهر خوششان نمی آمد. به عکس به کسانی که اهل تظاهر نبودند علاقه داشتند، مثلاً ایشان از تیمسار ظهیرنژاد"رئیس ستاد مشترک ارتش در زمان جنگ تحمیلی" خوششان می آمد زیرا وی اهل تظاهر نبود، هر روز ریشش را تیغ می زد و همانطور خدمت امام می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها می خواستند ایشان را جابجا کنند ولی امام حاضر نمی شدند. یک روز عده ای از فرماندهان ارتش از جمله فرمانده نیروی هوایی که بعد معلوم شد آدم مغرضی بود و ریشی هم گذاشته بود، خدمت امام آمده بودند. قرار شد فرمانده نیروی هوایی گزارش بدهد؛ تا قبل از گزارش شروع کرد به خواندن دعای فرج.

آقای ظهیرنژاد به او گفت: «آقا عوام نیستند، حرفت را بزن» امام از این سخن خوششان آمد و خندیدند

 

عکس: از دیدار جمعی از پرسنل ارتش با امام

 

برداشت هایی از سیره امام خمینی  ج3، ص 260 و 261

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان  ، مهدی نقدی در ارتباط زنده تلفنی با خبر ۲۰ گیلان در جواب چرا آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت تجهیز نبوده است گفت : این ایستگاه آتش نشانی  کامل تجهیز نبوده است و با توجه به گستردگی این آتش سوزی امکانات مهار آتش نیز وجود نداشت و ضروری بود که از دیگر ایستگاه های آتش نشانی برای اطفای حریق به این منطقه اعزام شوند. 

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»