Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@21:52:44 GMT

برگزاری جشنواره قرآنی کمیته ستادی دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۶۵۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، این برنامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمیته قران  اداره تبلیغات اسلامی در رشته های حفظ و قرائت با حضور 100 نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به اهمیت توجه به تربیت قرآنی گفت:  قرآن نور است و بهره مندی از قرآنی و تربیت با آموزه های قرآنی همانند حرکت در روشنایی است لذا  تربیت بدون قرآن نیز همانند حرکت در تاریکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:خیلی از خانوارها که انس با قرآن دارند، در زندگی موفق هستند .

وی با اشاره به تأثیر نوای قرآن در جان و دل انسان افزود: انسان با شنیدن موسیقی ارام و درست برای ساعتی و یا ساعاتی آرامش می یابد  اما با شنیدن صوت زیبای قرآن خاصه از نوای قاریان مجرب، روز ها و حتی می توان گفت ماه ها در آرامش خواهد ماند.

رییس تبلیغات اسلامی بندرترکمن اذعان داشت: حضرت زهرا (س) پایبندی به دنیا را فقط به خاطر تلاوت قرآن با ارزش می دانست و بری رشد و تعالی و سیدن به اعلی ترین درجه باید با قران انس گرفت.

داوران این مسابقات از علما و مربیان قرآن اهل تشیع و اهل تسنن بندرترکمن بودند که در پایان به نفرات برتر جشنواره جوایزی اهدا شد.

  انتهای پیام /

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از حافظان قرآن کریم استان، نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حردانیان، مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این آزمون‌ها در ۴ مرحله برگزار می‌شود که در این مرحله شرکت کنندگان در مرحله کتبی آزمون دادند.

وی افزود: در مرحله بعدی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود میزان آگاهی در خصوص تفسیر و معانی قرآن کریم مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: به حافظان قرآنی که بتواند در این آزمون‌ها نمره قبولی کسب نمایند درجه یک تا ۵ که معادل یکی از مدارک تحصیلی است اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه