Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده‌اند، پروژه نفوذ برای کشور ما یک تهدید جدی محسوب می‌شود لذا حضور با شکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمنان است.

 حجت الاسلام مجتبی طاهری در آستانه سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: اجتماع پرشور مردم در روز 22 بهمن نشان مى دهد كه دشمنان و منافقان موفق به جداكردن مردم از انقلاب نشده و مردم هنوز پايبند به نظام و انقلاب اسلامى هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن افزود: انقلاب اسلامی نظامی است که بدون وابستگی به قدرت‌ها اداره می‌شود و تنها اتکایش به نصرت الهی و مردم است؛از این رو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد مردم با اساس و بنیان نظام و انقلاب همراه هستند و هرگونه حرکتی که این بنیان را تهدید کند مردم در مقابلش می ایستند.

حجت الاسلام طاهری اذعان  داشت:انقلاب اسلامی  ایران به قدری با شکوه و تاریخ‌ ساز بود که همچنان در تمام بیداری‌ های اسلامی به عنوان یک الگوی مهم از آن یاد می شود لذا طبیعی خواهد بود که مورد حمایت با شکوه مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه هر سال نسبت به سالهای گذشته پررنگ‌ تر و باشکوه‌ تر می‌شود که این موضوع نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران در راستای دفاع از کشور و ولایت فقیه دارد.

مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرترکمن خاطر نشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده‌اند، پروژه نفوذ برای کشور ما یک تهدید جدی محسوب می‌شود لذاحضور باشکوه و باعظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جنگ نرم دشمنان است.

طاهری تاکیدکرد: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران پایه‌ریزی آن بر مبنای دین مبین اسلام است که در معنای واقعی کلمه این انقلاب یک انقلاب خدایی و دین آن بهترین دین خداست.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است

رئیس قوه قضائیه گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشورمان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و همچنین تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در جریان این محفل نورانی، ضمن بیان نکاتی در باب عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، اظهار کرد: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد.

رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشورمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در طی دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم قرآن می‌شوند.

رئیس عدلیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر ما در هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت آموختن آموزه‌های قرآنی و عمل به این آموزه‌ها در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: جامعه امروز ما به آموزه‌های اخلاقی قرآن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، کاری و مدیریتی بسیار نیازمند است.
 
رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از همه افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس عدلیه با بیان اینکه چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم، گفت: استفاده از قرآن در هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تاثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن، متعلق به همه انسان‌هاست و برای راهنمایی و هدایت آحاد مردم نازل شده است، عنوان کرد: طی افکارسنجی‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته، قریب به ۷۵ مردم اعلام کرده‌اند از اینکه از کتاب آسمانی قرآن، کم‌بهره هستند احساس خسران می‌کنند.

وی در همین راستا، بر ضرورت تسهیل زمینه‌های استفاده عموم مردم از قرآن کریم تاکید کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که بهره‌مندی از قرآن کریم در سطح جامعه «عمومی‌تر» و «فراگیرتر» شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، شهید آیت‌الله قدوسی را مصداق بارز یک مسئول ارشد و تراز قرآنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال صورت‌گرفته از طرح «زندگی با آیه‌ها» گفت: امروز شاهد هستیم که جمع قابل توجهی از کارمندان اداره‌جات مختلف از جمله کارکنان قوه قضاییه، خواستار اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح ادارات هستند.

شایان ذکر است، در این محفل انس با قرآن که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار شد، علاوه بر تفسیر آیاتی از سوره مبارکه محمد (ص) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان، قاریان ممتاز و بین‌المللی «محمدجواد پناهی»، «احمدرضا محمدی»، «سعید پرویزی» و «محمدمهدی دمیرچی»، آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و گروه تواشیح بین‌المللی «نور» نیز به اجرای برنامه پرداخت.

در پایان این محفل نورانی قرآن، نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اقامه شد و حاضران روزه‌ی خود را همراه با رئیس قوه قضائیه افطار کردند.

دیگر خبرها

  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است
  • اژه‌ای: به برکت نظام جمهوری اسلامی قرآن تا حدودی از مهجوربودن درآمده است
  • به برکت نظام جمهوری اسلامی قرآن کریم تا حدودی از مهجوریت درآمده است
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • انتخابات ۱۱ اسفند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت