Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:09:39 GMT

افتتاح 7 طرح عمرانی و علمی در ملایر با حضور وزیر علوم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۶۶۷۴

امروز همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار همدان و نمایندگان مردم ملایر در خانه ملت، 7 طرح عمرانی و علمی در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه ملی ملایر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، ساختمان دانشکده پیراپزشکی خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، محوطه‌سازی و آسفالت سایت مذکور، گلخانه کشت بافت هیدوپونیک و پژوهشکده اسکان(ساختمان و کانکس پیش‌ساخته) رستوران و کافی‌شاپ افتتاح و عملیات اجرایی پروژه پرتودرمانی و سرطان‌شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکده خیّرساز علوم انسانی و معارف قرآن حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه ملی ملایر و تصفیه‌خانه فاضلاب این مرکز آموزش عالی به بهره‌برداری رسید.

دانشکده خیّرساز علوم انسانی و معارف قرآن حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه ملی ملایر در زمینی به مساحت 2500 مترمربع در 2 طبقه احداث شده و دارای 14 کلاس درس و 700 دانشجو است. عملیات اجرایی این پروژه در سال 1390 آغاز و در دهه فجر امسال به افتتاح شد و درحال حاضر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

 همچنین با حضور  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار همدان اجرای طرح جدید منسوج بی‌بافت(اسپان‌باند) با ظرفیت ۲۳ هزار تن کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی ۲ طرح توسعه در بافتینه و بافت‌سان با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر آغاز شد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر در آئین افتتاح و آغاز طرح توسعه شرکت‌های بافتینه و بافت‌سان در رابطه با مشخصات مالی و اشتغالزایی این طرح گفت: میزان کل سرمایه‌گذاری منسوج بی‌بافت ۱۰۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و ارزش ماشین‌آلات خارجی این طرح ۳۰ هزار یورو است.

داریوش صفاری افزود: اشتغال پیش‌بینی شده برای این طرح ۲۲۵ نفر است و این طرح در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی در رابطه با آغاز طرح توسعه منسوج بی‌بافت در شرکت بافت‌سان نیز اظهار کرد: ظرفیت تولید این طرح ۹ هزار تن با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان و ارزش ماشین‌آلات خارجی استفاده شده ۸ هزار و ۵۰ یورو است.

صفاری به آغاز طرح توسعه منسوج بی‌بافت در شرکت بافتینه اشاره و خاطرنشان کرد: محل اجرای این طرح واقع در کیلومتر ۵ جاده همدان با ظرفیت ۴ هزار تن است.

مدیر  صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر یادآور شد: میزان کل سرمایه‌گذاری برای طرح توسعه منسوج بی‌بافت شرکت بافتینه افزون بر ۱۵ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر رئیسی پُست جدید گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری