Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه حسن تليکاني عضو هيات مديره، به منظور تبيين راهبردهاي عملياتي براي تحقق اهداف و سياست هاي اعتباري تدوين شده در فرصت باقيمانده از سال، طي سفر به استان اصفهان، از شعب و دواير ستادي بازديد كردند.

به گزارش صدای ایران بازدید از شعب و دوایر ستادي، ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان در حوزه هاي مختلف بانکداري، بررسي پتانسيل هاي اقتصادي و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف، هم انديشي با روساي صف و ستاد بخشي از برنامه هاي اين سفر بود و اكبري و هيات همراه از شعب خيام و شهداي بازار شهرضا، مباركه، فلاورجان، فولادشهر، زرين شهر، بلوار كشاورز، مطهري، سپاهان شهر، بهارستان، امير كبير، سه راه ملك شهر، زينبيه، ميدان قدس، آل خجند، كاشاني، شريعتي و امام نجف آباد بازديد كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازدید از شعب استان اصفهان، آمار عملکرد و فعالیت های انجام شده در خصوص بازاریابي، جذب منابع جديد، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات مورد ارزيابي قرار گرفت و رهنمودهاي لازم ارائه گرديد.
پیگیری نحوه اجرای طرح هاي تسهيلاتي همانند پيوند مهر ايران، اندوخته خانواده و اندوخته بانوان مهر ايران، تاکيد به تسريع در پرداخت تسهيلات مربوط به طرح ضربتي وام ازدواج، شناسايي ظرفيت ها و پتانسيل هاي جديد جذب منابع قرض الحسنه، رعايت اصول مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع و... از ديگر محورهاي مورد توجه در اين بازديدها بود.
شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استانها، وکیل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، فرجي رييس اداره کل توسعه سرمايه انساني، اخوان رييس اداره كل اعتبارات و بين الملل و سلطانيان مدير شعب استان تهران نيز در سفر به استان اصفهان حضور داشتند.



منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند