Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه اندیمشک بانک قرض الحسنه مهر ایران به میمنت ایام الله دهه فجر و همگام با فرارسيدن سي و نهمين سالروز انقلاب شکوهمند اسلامي در استان خوزستان بازسازي و افتتاح شد.

به گزارش صدای ایران مراسم افتتاح این شعبه روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور سياوش توحيدي مديريت شعب استان خوزستان به همراه جمعي از مشتريان و مسئولين شهري شهرستان انديمشک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاوش توحیدی مدیرشعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ايران در اين مراسم که با حضور جمعي از مشتريان و و مسئولين شهرستان انديمشک برگزار شد، گفت: شعبه انديمشک اين بانك در يك فرايند دو ماهه مورد بازسازي قرار گرفته و هم اكنون در حال ارائه خدمات به مشتريان است.
وی افزود: نزدیک به ۸۰ درصد شعب استان خوزستان از خدمات باجه الکترونیک برخوردار هستند و در این شعبه نيز به زودي سرويس هاي خاص خدمات بانکداري نوين همانند راه اندازي وب كيسوك و ساير خدمات الكترونيك ارائه خواهد شد.
توحیدی ادامه داد: خوشبختانه سامانه های بانکداری نوين بانک قرض الحسنه مهر ايران به خوبي توانسته است نياز هاي مشتريان را در اين زمينه خدمتي برطرف سازد و اين سامانه ها به خوبي مورد استقبال هموطنان قرار گرفته اند.
شایان ذکر است، در ایام الله دهه مبارک فجر، ۲ شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان علي آباد کتول استان گلستان و شهر كرج استان البرز نيز افتتاح خواهد شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک