Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مسابقات بين المللي تنيس روي ميز نوجوانان و جوانان به ميزباني عمان در بخش تيمي پايان يافت و نمايندگان کشورمان در اين دو رده سني به مدال برنز دست يافتند.

به گزارش روز پنجشنبه فدراسيون تنيس روي ميز اين مسابقات از روز گذشته - چهارشنبه - آغاز شده است و تا يکشنبه 22 بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مسابقات تيم نوجوانان کشورمان متشکل از «رادين خيام» و «محمدامين صمدي» در مرحله نيمه نهايي مقابل تيم قدرتمند چين با نتيجه سه بر يک مغلوب شد و مقام سوم رسيد.
تيم جوانان الف کشورمان نيز با ترکيب «امين احمديان» و«اميررضا عباسي» در مرحله نيمه نهايي مقابل چين با نتيجه سه بر يک شکست را پذيرفت و به مقام سوم مسابقات دست يافت.
همچنين تيم جوانان ب کشورمان متشکل از «آرين غفاري» و «علي اکبرشعاري» در مرحله نيمه نهايي مقابل تيم قدرتمند مصر و تايلند با اختلاف نزديک سه بر دو نتيجه را واگذار نمود و به همراه تيم الف بر سکوي سومي اين مسابقات ايستاد.
سرپرستي و مربيگري اين تيم را «محمدرضا ميرالماسي» مدير تيم هاي ملي کشورمان به همراه پيمان خطيبي برعهده داشتند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**1368
تنظيم کننده: محمد مهدي موذن**انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند