Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینب یونسی بخشدار مرکزی اقلید با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان اداره برق روستای نظام‌آباد با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان و نیز روشنایی بلوار روستا‌های نظام‌آباد، گفت: کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره مدرسه نظامی روستای نظام‌آباد و مهمان‌سرای مجتمع فرهنگی نینوای این روستا و نیز پاسگاه خنجشت از دیگر پروژه‌هایی است که امروز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونسی به افتتاح خط اینترنت روستا‌های خنجشت و نظام‌آباد با اعتباری حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی اشاره کرد و تصریح کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای کافتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان و بهره‌برداری از آسفالت روستای کافتر به مبلغ ۹۴ میلیون تومانی از دیگر پروژه‌های اجرایی بخش مرکزی اقلید است.
انتهای پیام/ر

افتتاح خانه بهداشت روستای کافتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استان به بهره برداری  رسید.
عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر شهرداری خرم آباد با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه به پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا خرداد سال گذشته آغاز شد که قرار بود در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.
این طرح عمرانی ضروری با همکاری مناسب پیمانکار و تزریق به موقع اعتبارات هشت ماه زودتر از موعد تکمیل و به بهره برداری  رسید.
 در این مراسم استاندار لرستان تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد را الگوی مناسب برای کار جهادی  عنوان کرد و گفت:احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد  الگوی مناسبی برای یک کار جهادی بود که با تلاش  ،همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها این طرح حدود ۸ماه زودتر از موعد در قرارداد به بهره‌برداری رسید.
فرهاد زیویار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای جاویدالاثر افزود:مهمترین دلیل مشکلات ترافیکی شهر  شرایط توپوگرافی است  و امروزه پدیده ترافیک یکی از مهمترین مشکلات شهری و مسائل اجتماعی تبدیل شده که بر فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار است.
این پروژه ترکیبی از سازه‌های بتونی و فلزی است و احداث این تقاطع غیرهمسطح یکی از مهمترین طرح های حوزه شهری خرم آباد بود که عملیات اجرایی آن با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
 طول این روگذر ۳۷۰ متر با پنج نقطه حفاری به عنوان فونداسیون سازه و با اوج ارتفاعی ۶ و نیم متر است که از زیر آن تردد  انجام می شود و شیب  این تقاطع  ۷.۹ درصد، عرض تمام شده به صورت مایل ۱۶.۲۰ متر و به صورت عمود ۱۵.۲۵ متر است، در هر باند دو لاین رفت و دو لاین برگشت است که هر لاین ۷.۱۰ متر است.
 همچنین ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی در ساخت آن به کار برده شده است.

دیگر خبرها

  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل
  • افتتاح ۵ پروژه عمرانی در پایتخت طی یک ماه آینده
  • پروژه تصفیه خانه آب شرب ایوان آماده افتتاح در سفر هیات دولت به ایلام است
  • برنامه شهرداری برای ساخت ۲۶ تقاطع جدید در تهران در سال جدید