Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: حرکت عمومی خوبی برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور صورت گرفت و مردم و دولت مساعدت های خوبی داشتند.

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور اظهار داشت: در بین تمام ملت های جهان، ملت ایران در کمک رسانی فوق العاده است که این امر در زلزله غرب کشور به تصویر کشیده شد به گونه ای که بسیاری از چهره های برجسته از جمله وزرشکاران اقدام به تهیه کانکس های موقت برای زلزله زدگان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین از مردم و دولت برای سرعت بخشی به خدمات رسانی در منطقه غرب کشور قدردارنی می کنیم.
وی با اشاره به این که دولت جایگاهی را برای نگهداری کانکس های موقت اختصاص دهد گفت: این کانکس ها در مکانی جمع آوری شود تا در وقوع حادثه به سرعت از آنها استفاده شود.
آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: در هر سرزمینی بحران به پیش می آید از این رو باید امکانات ذخیره سازی شود.
این مرجع تقلید، از حادثه دیدگان نیز درخواست کرد: با مسئولانی که خدمات رسانی می کنند همکاری کنند تا مسائل به خوبی پیگیری و مدیریت شود.
وی بر الگوگیری از سیره امامان معصوم(ع) در خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: ائمه در احساس مسئولیت نسبت به مردم الگو هستند به گونه ای که حضرت زهرا(س) لباس عروسی خویش را به مردم اهدا می کند که همه باید پیرو این مکتب باشیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار- مسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

کد خبر 6094939

دیگر خبرها

  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی