Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - احتمال دارد ایسکو در تابستان مادرید را ترک کند و هازارد جای وی را بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، چند روز قبل بود که El Chiringuito، مدعی شده بود اگر زیدان فصل بعد هم در برنابئو حضور داشته باشد، قصد دارد در تابستان ایسکو را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه سبک بازی ایسکو، چیزی است که زیدان خیلی آن را می ستاید ولی این بازیکن نتوانسته نظر زیدان را به طور کامل جلب کند و اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد و زیدان فصل بعد روی نیمکت رئال مادرید باشد، ایسکو را دیگر در تیمش نمی خواهد.

حالا آ اس در گزارشی نوشته است که در صورت جدایی ایسکو، راه برای جذب هازارد هموارتر خواهد شد و زیدان می تواند ستاره بلژیکی مورد علاقه اش را جذب کند. این در شرایطی است که اگرچه هازارد عنوان کرده از حضور در چلسی خوشحال است ولی هنوز قراردادش را با آبی های لندن تمدید نکرده است. آ اس برآورد کرده که برای جذب هازارد، رئال مادرید باید بیش از 200 میلیون یورو به چلسی بپردازد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین دو فیلم سینمایی

دو فیلم سینمایی «کاپیتان» و «ورود و خروج ممنوع» اکران آنلاین خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایتگر قصه دو پسر بچه به نام عیسی و علی  است که رؤیای فوتبالیست شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن دو تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رویای خود دست یابند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است.

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم ا تاکنون در چند جشنواره‌ مختلف سینمایی خارج از کشور حضور داشته است.

همچنین «ورود و خروج ممنوع» دیگر فیلم سینمایی است که اکران آنلاین آن از فرداپنجشنبه 9 فروردین 1403 در فیلم‌نت آغاز می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال 1398 است که از 15 آذر 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت 80 هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت 8 شب فردا 9 فروردین ماه عرضه می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج خودرو‌های مسافرتی از پایتخت
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • اگر همۀ آتشفشان‌های زمین با هم فوران کنند چه می‌شود؟