Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا شایعه ای در رسانه ها پخش شد مبنی به علاقمندی بارسلونا به مکس مایر که توسط باشگاه بارسلونا تکذیب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعاتی مطرح شده مبنی بر علاقه بارسا به مکس مایر که ظاهرا حقیقت ندارند.

مکس مایر، هافبک ۲۲ ساله و آلمانی شالکه علی‌رغم شایعات اخیر، جایی در برنامه‌های بارسلونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش mundodeportivo، مایر از جمله بازیکنانی است که رابرت فرناندز و دستیارانش مدت‌ها او را زیر نظر گرفتند و طبعا هم به خاطر کیفیت بازی و هم به خاطر رایگان بودن خریدش در تابستان، به جذبش علاقه‌مند بودند. بازی‌های مایر در کنار نمایش‌های گورتسکا زیر نظر گرفته شد اما بارسا به هدفش در تقویت خط میانی با خرید کوتینیو رسیده است.

بارسا از حالا می‌داند که دو هدف نقل و انتقالات تابستانی‌اش، آنتوان گریزمان و آرتور ملو خواهند بود. کادر فنی خرید آنها را تایید کرده و به همین دلیل و با توجه به هزینه زیاد باشگاه در این فصل، خرید دیگری در کار نخواهد بود. عمده دلیل پیگری وضعیت مایر به دلیل رایگان بودن اوست که البته طبق اخباری که در آلمان منتشر می‌شود، او با بایرن مونیخ به توافق رسیده است. بیلد روز گذشته مدعی شد که بارسا حتی مذاکراتی هم با مایر داشته که چنین چیزی نیست و بارسا با بازیکنی که علاقه‌ای به جذبش نداشته باشد، مذاکره نمی‌کند تا صرفا قیمت او را برای دیگر تیم‌ها بالاتر ببرد.

مایر این فصل در ۲۳ بازی برای معدنچیان، ۱ گل زده و ۱ پاس گل ثبت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏