Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:15:20 GMT

ساخت نخستین پارک ویژه معلولان در مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۹۱۹۴

ساخت نخستین پارک ویژه معلولان در مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - ساخت نخستین پارک ویژه معلولان مازندران عصر پنجشنبه همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل حراست بهزیستی کشور در شهرستان آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این پارک در زمینی به مساحت 800 متر مربع در منطقه ' امت آباد ' ساخته می شود.
زمین این پارک را شهرداری آمل در اختیار قرار داده و ساخت آن را اداره کل راه و شهرسازی مازندران با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام و تا پایان سال97 به بهره برداری می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره بهزیستی آمل هدف از ساخت پارک ویژه معلولان را دسترسی آسان تر این قشر برای بهره مندی بیشتر از امکانات تفریحی از جمله وسایل بازی و دستگاههای ورزشی ویژه افراد معلول و کم توان برشمرد.
وحید حسین زاده گفت که در داخل این پارک کتابخانه ویژه نابینایان ، سالن گلبال نابینایان و دیگر امکانات فرهنگی رفاهی برای معلولان ایجاد خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که این پارک تا هفته دولت سال آینده تکمیل و برای بهره برداری در اختیار جامعه معلولان شهرستان آمل قرار گیرد.
حسین زاده همچنین گفت که با حضور مدیرکل حراست بهزیستی کشور یک واحد مسکونی برای خانواده دارای دومعلول، مرکز مشاوره و خدمات اجتماعی، مرکز اقامتی میان مدت بخش خصوصی و یک طرح تولیدی واشتغالزایی ویژه جامعه هدف معلولان در آمل بهره بردرای شد.
وی افزود : خانه نگهداری کودکان امام سجاد (ع) در 3 طبقه و برای نگهداری بیش از 20 کودک یتیم بی سرپرست و با هزینه 500میلیون تومانی نیکوکاران شهرستان آمل در مدت یک سال ساخته شده است.
او ادامه داد : یک کلینیک مددکاری و چند مهدکودک شهری و روستایی از دیگر طرح هایی بوده که همزمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجر در این شهرستان افتتاح شد.
رئیس بهزیستی آمل با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای 40 نفر نیز اشتغالزایی شده است، گفت: در مجموع حدود 35میلیارد ریال نیز توسط نیکوکاران وبخش خصوصی هزینه شده است.
بیش از6هزار خانوار معلول در شهرستان حدود 405هزار نفری آمل از خدمات اداره بهزیستی این شهرستان بهره مند می شوند.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور