Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مقابل والنسیا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا به پیروز رسید تا مقتدرانه راهی فینال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال والنسیا و بارسلونا بامداد روز جمعه دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه مستایا برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا ۲ بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والنسیا با حمایت بی نظیر هوادارانش بازی را خوب شروع کرد و اگر خوش شانس بود می توانست در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسد با این حال تیر دروازه مانع گلزنی رودریگو شد تا یک موقعیت عالی برای خفاش ها از دست برود.

بعد از آن بارسلونا به خود آمد. آبی اناریها طبق معمول با پاس های متوالی خود جلوی عطش اولیه والنسیا را گرفتند با این حال خفاش ها در یکی دو موقعیت دیگر خطرساز شدند.

تیم بارسلونا در اواخر نیمه نخست صاحب یک موقعیت خوب توسط لوئیس سوارز شد که البته این بازیکن تحت فشار مدافعان حریف نتوانست ضربه خود را محکم بزند. نیمه نخست در  نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

بارسلونا نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد. فیلیپ کوتینیو در ابتدای این نیمه جایگزین آندره گومز شد. این تغییر خیلی زود جواب داد.

در دقیقه ۵۰ بود که لوئیس سوارز از جناح چپ فرار کرد و توپ را به تیر دوم فرستاد که کوتینیو خود را به توپ رساند و از زاویه بسته دروازه حریف را گشود. این نخستین گلی بود که ستاره برزیلی با پیراهن بارسلونا به ثمر رساند.

شاگردان والورده بلافاصله بعد از این گل توسط لئو مسی خطرناک ظاهر شدند که دروازه بان حریف آن را دفع کرد. بعد از آن والنسیا یک فرصت خوب را از دست داد.

دو ضربه متوالی از سوی راکیتیچ مستایا را به سکوت فرو برد با این حال والنسیا در دقیقه ۷۳ تا آستانه گل پیش رفت که سیلسن دروازه بان بارسلونا با واکنشی باور نکردنی ضربه بازیکن والنسیا را دفع کرد.

بارسلونا در دقیقه ۸۲ تیر خلاص را شلیک کرد. سوارز با توپ ربایی بار دیگر فرار کرد و دومین پاس گل را در اختیار راکیتیچ قرار داد که این ستاره کروات با شوتی محکم دروازه میزبان را گشود.

آبی اناریها که بازی رفت را یک بر صفر برنده شده بودند در مجموع ۳ بر صفر پیروز شدند و به فینال رسیدند.

سویا حریف بارسلونا در دیدار نهایی رقابتهای کوپا دل ری خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو