Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: فردا، آخرین مهلت برای بهره‌مندی از بخشش اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت مشمولان سربازی است.

چندی پیش با تصمیم‌ ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد تا اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت تمامی مشمولانی که تا 22 بهمن‌ماه امسال برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کنند بخشیده شود، این افراد باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و برگه اعزام به خدمت سربازی خود را دریافت کنند تا مشمول این بخشودگی شوند، در غیراینصورت اضافه خدمت ناشی از غیبت برابر قانون به آنان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اجرای این طرح مدت غیبت مشمولان اهمیتی نداشته و فرد غایب از یک روز تا چند سال هم که غیبت داشته باشد در شمول این بخشودگی قرار خواهد گرفت، اما اگر پس از این تاریخ برای اعزام به سربازی اقدام کند، برحسب مقدار غیبتی که دارد از سه تا شش ماه اضافه خدمت خواهد داشت.

احتمال تمدید این مهلت نیز وجود ندارد، به ویژه آنکه سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیش از این درباره احتمال تمدید این مهلت، به ایسنا گفته بود که «این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. » بنابراین به نظر می رسد که مشمولان غایبی که قصد اعزام به سربازی دارند تنها در روز شنبه می توانند به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : نظام وظیفه - سربازی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،امیرحسین سلیمانی گفت: زنی میانسال با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که فردی با هویت مشخص به مغازه من مراجعه کرد و اقدام به خرید ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه با رسید بانکی کرد که پس از ساعتی متوجه شدم پولی به حساب من واریز نشده و از من کلاهبرداری شده است.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فرد کلاهبردار با بیان اینکه کارت بانکی خود را همراه ندارد و وجه گوشی‌های موبایل خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند؛ با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت گوشی‌های موبایل، فروشگاه را ترک می‌کرده است.
رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متوجه این موضوع شدند که متهم با هویت‌های جعلی برای خرید موبایل به ۳ موبایل فروشی دیگر نیز مراجعه و با ارائه یک رسید بانکی جعلی مجموعاً ۱۲ گوشی موبایل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را تحویل و محل را ترک کرده است.
سلیمانی ادامه داد: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، گفت: هم استانی‌های عزیز برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir (بخش گزارشات مردمی) و یا با شمار تماس ۰۹۶۳۸۰ با همکاران در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز