Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تاکيد رئيس مجلس شوراي اسلامي بر ضرورت وحدت و همبستگي ملي، اعلام جذب يک و 9 دهم ميليارد دلار سرمايه گذاري مستقيم خارجي در دولت دوازدهم، بهره برداري از 3 طرح بهداشتي و درماني در شهرستان رودان با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، راه اندازي دانشکده هاي پيراپزشکي، علوم انساني و معارف قرآني ملاير با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، تاکيد آژانس بين المللي انرژي اتمي و اتحاديه اروپا بر حمايت از برجام، آماده شدن کاخ سفيد براي دومين تعطيلي دولت آمريکا و تاکيد شرکت‌کنندگان در نشست لندن برتداوم مقاومت مردم بحرين عليه رژيم آل خليفه مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* اصفهان- ايرنا- رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ضرورت وحدت و همبستگي ملي گفت: اگر مي خواهيم اقتدار و کيان انقلاب حفظ شود، بايد وحدت داشته باشيم.
* بندرعباس- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به دستاوردهاي بسيار طرح تحول نظام سلامت گفت: با اجراي اين طرح و حمايت هاي انجام شده، هم اکنون 35 ميليون نفر به صورت رايگان تحت پوشش خدمات بيمه اي قرار دارند.
* اراک- ايرنا- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: يک و 9 دهم ميليارد دلار سرمايه گذاري مستقيم خارجي در دولت دوازدهم در بخش صنعت جذب شده است.
* مسکو- ايرنا- سفير جمهوري اسلامي ايران در روسيه که ميهمان بخش زنده شبکه خبري روسيه 24 بود مواضع ايران را براي مردم روسيه در بخش هاي مختلف تشريح کرد و گفت: برخي از کشورها با سياست هاي مستقل ايران مشکل دارند از اين رو به دنبال فشار آوردن بر جمهوري اسلامي ايران هستند.
* گرگان- ايرنا- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بدترين ضربه به حکومت ديني و ولايت فقيه اين بوده که عده اي در ميانه راه دشوار انقلاب اسلامي به قواي کشور برچسب ناکارآمدي بزنند.
* بندرعباس- ايرنا- وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در سفر يک روزه به شهرستان رودان، شامگاه پنچ شنبه با حضور در کلينيک بنياد خيريه نورآوران سلامت اين شهر هفت بيمار را ويزيت و 4 عمل جراحي چشم را به صورت رايگان در اين شهرستان انجام داد.
* بندرعباس- ايرنا- وزير کشور گفت: هر يک از جزاير هرمزگان بايد طرح توسعه جداگانه داشته باشند که مسير پيشرفت 10سال آينده آن ها را مشخص کند.
* گچساران- ايرنا- مديرعامل شرکت هلدينگ خليج فارس گفت: 8 طرح پتروشيمي با اعتباري بيش از 6 ميليارد يورو تسهيلات ارزي توسط اين شرکت در مناطق مختلف کشور در حال ساخت است.
* تهران- ايرنا- بارش برف و کولاک در گردنه قوچک شهرستان شميرانات پنجشنبه شب سبب اخلال در تردد خودروها شد که با حضور نيروهاي هلال احمر و راهداري و اعمال محدوديت در تردد، اکنون مسير بازگشايي و رفت و آمد به حالت عادي بازگشته است.
* تهران- ايرنا- کارگردان فيلم «ماهورا»، گفت: از آنجا که نگه داشتن مخاطب براي يک فيلم 90 دقيقه‌اي مشکل است با وسواس فيلمنامه «ماهورا» را نوشتم.
* تهران- ايرنا- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در توئيتي پس از بازديد از جشنواره فيلم فجر نوشت: به خبرنگاران غبطه خوردم. خودتحريمي دارم که در جشنواره، فيلم نبينم.
* تهران- ايرنا- کارگردان فيلم سينمايي «هايلايت»، گفت: فيلم من مستقل ساخته شده و کساني که با رانت در سينما مشغولند بدانند با سرنيزه نمي شود فيلم به خورد مردم داد.
* تهران- ايرنا- معاون وزير خارجه کشورمان در پاسخ به کساني که از ايران مي خواهند وارد مذاکره درباره مسائل موشکي و منطقه اي شود، گفت: ابتدا برجام را به موفقيت برسانيد، بعد بر از مسائل ديگر سخن بگوئيد.
* زنجان- ايرنا- وزير ورزش و جوانان گفت: از گسترش فعاليت هاي احزاب سياسي، رسانه هاي آزاد و سازمان هاي مردم نهاد پشتيباني مي کنيم چرا که معتقديم اينها لازمه تحکيم پايه ها و بنيان هاي نظام جمهوري اسلامي هستند.
* اراک- ايرنا- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: 17 هزارو 928 واحد توليدي در نقاط مختلف کشور در سال جاري از تسهيلات رونق توليد بهره مند شدند.
* دمشق- ايرنا- معاون امور بين الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت که ايران به رغم همه توطئه هاي دشمنان در زمينه علمي و فرهنگي رشد چشمگيري داشته است.
* کرمانشاه- ايرنا- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آنچه که امروز بيش از هرچيز ديگري دشمنان انقلاب و نظام از آن هراس دارند، تبديل شدن ايران به الگو در ميان کشورهاي جهان است.
* مشهد- ايرنا- چهارمين سوگواره نگين شکسته در رثاي حضرت زهرا (س) پنجشنبه شب با حضور وزير اطلاعات و پيام حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در مشهد آغاز شد.
* تهران- ايرنا- دومين نشست تخصصي دريايي و بندري ميان سازمان بنادر ايران و مديران بندري و دريايي بلغارستان در صوفيه پايتخت اين کشور برگزار و موضوعاتي از جمله يادداشت تفاهم خواهر خواندگي ميان يکي از بنادر کانديد دو کشور مورد بررسي و تفاهم قرار گرفت.
* بيرجند- ايرنا- معاون امور اقتصادي و برنامه ريزي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: کاهش فقر مطلق در اولويت برنامه هاي دولت قرار دارد و با اقداماتي که دنبال مي شود در سال 97، کاهش فقر شديد را در جامعه شاهد خواهيم بود.
* مشهد- ايرنا- نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت: تا زماني که تفکر حسيني، علوي، فاطمي و انقلابي در اين کشور وجود دارد هيچ گزندي به انقلاب نمي رسد.
* رشت- ايرنا- نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب شکوهمند اسلامي گفت: مردم ايران امروز ، احساس خود کم بيني ندارند و در عين حال، لازم است وحدت و انسجام داخلي تقويت شده و موانع تحکيم همبستگي ها رفع شود.
* يزد- ايرنا- معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان امور اداري و استخدامي گفت: کار سياسي حوصله و تحمل زيادي مي خواهد، نبايد خود را در هر موقعيتي پيروز بدانيم.
* ساري- ايرنا- تنديس و نشان ملي نيما به عنوان جايزه برتر نخستين جشنواره سراسري شعر مازندران به سيروس شميسا محقق و منتقد ادبي تعلق گرفت که به علت غياب وي به نماينده اي از سوي او اعطا شد.
* بندرعباس- ايرنا- معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: گردشگران جذب مختصات فرهنگي کشور مي شوند بنابراين بايد هويت و اصالت بومي محلي در اين راستا تقويت شود.
* قم- ايرنا- آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني از مراجع تقليد گفت: حرکت عمومي خوبي براي کمک رساني به زلزله زدگان غرب کشور صورت گرفت و مردم و دولت مساعدت هاي خوبي داشتند.
* قشم- ايرنا- وزير کشور گفت: تعارض هاي ناشي از مديريت 2 گانه شهرستان قشم در نشست مشترک مديران مناطق آزاد و استانداران بررسي و راهکارهاي برطرف کردن آنها اجرايي مي شود.
* کرج- ايرنا- عضو هيات عالي حل اختلاف و تنظيم روابط قواي سه گانه با بيان اينکه انسجام و وحدت ملي در ايران بالاترين نمره در جهان دارد، گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامي به معناي واقعي يک قدرت سياسي مطرح در جهان است.
* قم- ايرنا- آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد از خدمات رساني مسئولان ستاد مديريت بحران کشور تقدير کرد و گفت: در جريان خدمات رساني در حوزه هاي مختلف به ويژه زلزله زدگان غرب کشور قرار گرفته ايم که اين امر نشانگر تعهد و روحيه انقلابي شما را نشان مي دهد.
* بندرعباس- ايرنا- همزمان با هشتمين روز از دهه فجر و با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، 3 طرح بهداشتي و درماني در شهرستان رودان به بهره برداري رسيد.
* بيرجند- ايرنا- 120 واحد مسکوني از 252 واحد مسکن معلولان در هشتمين روز دهه فجر همزمان با سفر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به استان خراسان جنوبي واگذار شد.
* شهرکرد- ايرنا- معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) گفت: 83 درصد از پيش بيني اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت کشور طي 10 ماه امسال محقق شده است.
* شهرکرد- ايرنا- معاون جهاد دانشگاهي و رئيس سازمان تجاري سازي و اشتغال دانش آموختگان گفت: تلاش بر اين است تا در فرايند اجراي طرح الگوي نوين مشاغل خانگي در هر استان 2 برند ملي ايجاد شود.
* ساري- ايرنا- افشين اعلاء شاعر مازندراني و همشهري نيما يوشيج ، سخنراني متفاوتي را در نخستين جشنواره ملي شعر جايزه نيما ارائه و بر اين نکته تاکيد کرد که نيما با وجود نوآوري و جايگاه ويژه اش در روشنفکري، هرگز از سنت جدا نشد و در قله روشنفکري روحيه دهاتي خود را حفظ کرد.
* تهران- ايرنا- رئيس کل بيمه مرکزي با اشاره به ظرفيت هاي خالي بيمه در کشور گفت: صنعت بيمه ايران داراي ظرفيت‌هاي بکر فراوان بوده و بستر بسيار مناسبي براي سرمايه‌گذاري خارجي است.
* اهواز- ايرنا- فرماندار ايذه با اعلام کشف اجساد مادر و دختر پنج ساله اش در يک منزل مسکوني در اين شهرستان جزييات پيدا شدن اين اجساد را تشريح کرد.
* همدان- ايرنا- دانشکده هاي پيراپزشکي، علوم انساني و معارف قرآني ملاير در هشتمين روز دهه فجر، با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، استاندار همدان و مسئولان اين شهرستان راه اندازي شد.
* تهران- ايرنا- وزير امور خارجه در صفحه اينستاگرامش نوشت: همراه با همسرم و تعدادي از معاونان وزارت خارجه ميهمان آقاي حاتمي کيا بوديم و شاهکار جديد اين هنرمند برجسته را مشاهده کرديم، واقعا بي نظير بود.
* اهواز- ايرنا- سفير سابق ايران در عراق با بيان اينکه ضرر خروج از برجام براي آمريکا بيشتر از ايران است گفت: در صورت خروج آمريکا از برجام ايران کمترين آسيب را مي بيند.
* تهران- ايرنا- مشترکان اپراتورهاي تلفن همراه کشور همچنان با ارسال پيامک هاي تبليغي دست به گريبانند، در حالي که وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اين امر را فقط منوط به جلب رضايت مشترک مي داند.
* همدان- ايرنا- طرح هاي توسعه اي شرکت هاي بافتسان و بافتينه ملاير پنجشنبه با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، استاندار همدان، نماينده مردم در مجلس و فرماندار ويژه ملاير راه اندازي و عمليات اجرايي طرح توسعه شرکت بافتسان نيز آغاز شد.
* اراک- ايرنا- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت کشور در دولت تدبير و اميد بين 4 تا 5.6 درصد رشد داشته است که اين شاخص روند مطلوب اين بخش را نشان مي دهد.
اخبار خارجي
**********
* وين- ايرنا- آژانس بين المللي انرژي اتمي و اتحاديه اروپا روز پنجشنبه در جريان ششمين نشست ساليانه مقام هاي ارشد دو طرف در وين ، بر حمايت خود از برجام تاکيد کردند.
* مسکو- ايرنا- وزارت دفاع روسيه اعلام کرد: نيروهاي آمريکايي در سوريه براي منافع اقتصادي و نه مبارزه با گروه هاي تروريستي مي جنگند.
* بيروت- ايرنا- «سعد الحريري» نخست وزير لبنان گفت که همه گروه هاي سياسي در اين کشور هرچقدر هم که اختلاف سياسي با هم داشته باشند در مواجهه با چالش اسرائيل در ساخت ديوار بتني و ادعاي مالکيت بر بلوک نهم نفتي لبنان متحد هستند.
* تهران- ايرنا- نماينده دائم روسيه در سازمان ملل حمله هوايي ائتلاف آمريکايي به ديرالزور سوريه را «غيرقابل قبول» دانست و آن را «جنايت» توصيف کرد.
* پکن- ايرنا- ورزشکاران کره شمالي اعلام کردند هرگز حاضر نيستند تا گوشي هاي اهدايي سامسونگ را به طور مشروط دريافت کنند.
* پکن- ايرنا- کره شمالي در جريان رژه بزرگ نظامي خود که روز گذشته برگزار کرد پيشرفته ترين موشک بالستيک قاره پيمايش را به نمايش گذاشت.
* تهران- ايرنا- هياتي از روزنامه نگاران عرب از جمله پنج روزنامه نگار مغربي در سفر به فلسطين اشغالي با «اويخاي ادرعي» سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي ديدار و گفت وگو کرد.
* مسکو- ايرنا- سفارت جمهوري اسلامي ايران در کي يف، در سي و نهمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، جشني ديپلماتيک با حضور سفرا، ديپلمات‌ها و مقام هاي دولتي و محلي اوکراين، در پايتخت اين کشور برگزار کرد.
* مسکو- ايرنا- وزارت توسعه اقتصادي و سرمايه گذاري ارمنستان از طراحي دفترچه راهنما حاوي اطلاعات جامع و به روز در رابطه با بازار جذاب صادراتي و وارداتي، روابط قراردادي، محدوديت ها و شرايط ويژه براي فعالان اقتصادي در راستاي تطبيق محصولات و روند توليدات خود با ايران خبر داد.
* مسکو- ايرنا- آثار تجسمي هنرمندان و دانشجويان ارمني با موضوع «ايران از نگاه من» همزمان با سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در نمايشگاه نقاشي مدرسه عالي هنر ترلمزيان ايروان (هنرستان هنر ترلمزيان) به نمايش درآمد.
* تهران- ايرنا- کاخ سفيد آماده دومين تعطيلي دولت آمريکا در دوران ترامپ با توجه به افزايش احتمال شکست دوباره کنگره در توافق بر سر بودجه دولت اين کشور، مي شود.
* مسکو- ايرنا- بهترين آثار خبرنگاران روس درباره ايران که در رسانه هاي روسي منتشر شده و در مسابقه اي رسانه اي شرکت کرده اند، طي مراسمي در مسکو معرفي شد.
* مسکو- ايرنا- وزير امور خارجه روسيه گفت: غرب نگران ازدست رفتن نفوذ جهاني خود است و براي تامين اين هدف خود به هر اقدامي متوسل مي شود.
* تهران- ايرنا- پارلمان اروپا با صدور بيانيه اي شديد اللحن روند گسترش اعدام ها در مصر را محکوم کرد و خواستار توقف و ممنوعيت هرچه سريع تر آن شد.
* بيروت- ايرنا- «ميشل عون» رئيس جمهوري لبنان در ديدار با «ديويد ساترفيلد» معاون وزير خارجه آمريکا موضع اخير شوراي عالي دفاع لبنان را يادآور شد و گفت: لبنان در مقابل تجاوز زميني و دريايي اسرائيل مي ايستد.
* پکن- ايرنا- در شرايطي که تعطيلات 40 روزه عيد بهار چين شروع شده است پيش بيني اين کشور اين است که فقط در يک هفته تعطيلات طلايي 385 ميليون سفر داخلي انجام شود.
* تهران- ايرنا- مراسم سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي در سفارت جمهوري اسلامي ايران در شهر صوفيا پايتخت کشور بلغارستان با حضور جمعي از مقامات عاليرتبه بلغار، معاون رئيس پارلمان، نمايندگان مجلس، رئيس آژانس دولتي اطلاعات و امنيت و روساي نمايندگي هاي سياسي مقيم برگزار شد.
* تهران- ايرنا- ارتش و کميته هاي مردمي يمن با آغاز عمليات گسترده در استان الجوف واقع در شمال اين کشور، ده ها مزدور سعودي را کشتند و يا به اسارت گرفتند.
* تهران- ايرنا- نتايج پژوهشي که تاکيد بر نژادپرستي ساختاريافته در آمريکا دارد، نشان مي دهد که سياهپوستان اين کشور 3 برابر بيشتر از سفيدپوستان در تيراندازي هاي پليس کشته مي شوند.
* دمشق- ايرنا- نهاد موسوم به ديدبان حقوق بشر سوريه اعلام کرد که 13 نظامي ترکيه در 9 روز گذشته در منطقه عفرين در شمال اين کشور کشته شده اند.
* نيويورک- ايرنا- رئيس دفتر ضد تروريسم سازمان ملل متحد معتقد است که داعش همچنان تهديد در حال گسترش محسوب مي شود و مبارزه با آن وارد مرحله جديدي شده است.
* تهران- ايرنا- «رادک وندراچک» رئيس جديد مجلس نمايندگان چک در ديدار «علي اکبر جوکار» سفير جمهوري اسلامي ايران در پراگ برجام را يک توافق مهم بين المللي دانست و بر ضرورت پايبندي همه طرف ها به تعهدات خود در قبال برجام تاکيد کرد.
* دوحه- ايرنا- سخنگوي وزارت امور خارجه قطر فشار به شبکه الجزيره براي توقف برنامه مستند لابي رژيم تل آويو در آمريکا را رد کرد.
* تهران- ايرنا- هفت نفر از اعضاي يک خانواده يمني از جمله چند زن و کودک در حمله جنگنده هاي سعودي به استان الجوف در شمال يمن کشته شدند.
* تهران- ايرنا- ارتش رژيم صهيونيستي از تيراندازي به سوي يک فروند پهپاد خود از منطقه اي در بلندي‌هاي جولان سوريه خبر داد.
* آستارا- ايرنا- سرپرست امور عمليات و حمل و نقل راه آهن جمهوري آذربايجان گفت: خط آهن آستارا - آستارا به عنوان تکميل کننده کريدور ريلي شمال - جنوب ايران، نقطه اتکا روابط تجاري اين کشور با جمهوري آذربايجان است و باعث توسعه مناسبات خواهد شد.
* وين- ايرنا- اتحاديه اروپا روز پنجشنبه پس از نخستين نشست کميته مشترک با افغانستان، در بيانيه اي از آغاز مرحله جديد همکاري و مشارکت با اين کشور براي مردم افغانستان خبر داد.
* تهران- ايرنا- وزارت امور خارجه سوريه در نامه اي به دبيرکل سازمان ملل و رئيس شوراي امنيت خواستار محکوميت حمله هوايي ائتلاف بين المللي تحت رهبري آمريکا به نيروهاي مردمي طرفدار ارتش سوريه در ديرالزور شد.
* تهران- ايرنا- تهران- ايرنا- سازمان ملل متحد روز پنجشنبه خواستار کمک يک ميليارد دلاري به بيش از 6 ميليون قرباني حملات گروه تروريستي بوکوحرام در شمال شرق نيجريه شد.
* تهران- ايرنا- خبرگزاري رويترز روز پنجشنبه به نقل از «دنيس چايبي» رئيس گروه ضربت ايران در سرويس اقدام خارجي اتحاديه اروپا اعلام کرد که اين اتحاديه براي محافظت از شرکت هاي خود در روند مبادلات تجاري با ايران در صورت خروج آمريکا از توافق هسته اي و اعمال تحريم عليه شرکت هاي خارجي مقررات بازدارنده را به اجرا خواهد گذاشت.
* تهران- ايرنا- ايالت کاليفرنياي آمريکا در اعتراض به تبعات زيست محيطي طرح دولت ترامپ براي استخراج نفت از دريا، اعلام کرد انتقال چنين نفتي را از آب هاي خود ممنوع خواهد کرد.
* لندن- ايرنا- شرکت کنندگان در نشستي که روز پنجشنبه در پارلمان انگليس برگزار شد، ضمن محکوم کردن سياست‌هاي سرکوبگرانه و جنايت‌کارانه رژيم آل خليفه در هفت سال گذشته، بر تداوم مقاومت مردم بحرين در راستاي سرنگوني دستگاه حاکم تأکيد کردند.
* تهران- ايرنا- سفير اتحاديه اروپا در اردن با تاکيد بر راه حل تشکيل 2 کشور در ارتباط با موضوع فلسطين گفت: سفارتخانه هاي کشورهاي مان را به قدس منتقل نخواهيم کرد.
* باکو- ايرنا- سفير ترکمنستان در پکن گفت: حجم گردش تجاري ترکمنستان و چين در سال 2017 به 10 ميليارد دلار رسيد.
شبد**1953** 1379**
تنظيم کننده: مرتضي شحنه** انتشار دهنده: هادي افتخاري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم