Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نايب رئيس بانوان فدراسيون بدمينتون ايران گفت: بدمينتون بازان ايران در بيست و هفتمين دوره رقابت هاي بين المللي گراميداشت دهه فجر خوب و توانمند ظاهر شدند و نشان دادند که زنگ تفريح بازيکنان قدر خارجي نيستند.

به گزارش ايرنا، فريبا مددي، پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بازيکنان ايران در برابر بدمينتون بازان داراي رنکينگ بالا، بازي هاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتند اما نياز است به لحاظ فني و آمادگي آنان تلاش و فعاليت بيشتري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: بدمينتون بازان کشورهاي خارجي شرکت کننده در اين مسابقات به خاطر ارتقاي رنکينگ و امتياز آوري براي کسب سهميه المپيک 2020 با تمام توان به ميدان رقابت پاي گذاشته بودند و اين بازي ها را براي دستيابي به پيروزي، بسيار سخت کرده بود.
مددي از ميزباني مسابقات زنجان ابراز رضايت کرد و افزود: اين رقابت ها با موفقيت و بدون هيچ مشکلي پايان يافت و اميد است در مسابقات سالهاي آتي با توانمندي بالا شرکت کنيم.
مسئول کميته فني مسابقات نيز گفت: با توجه به اينکه اغلب بازيکنان شرکت کننده داراي رنکينگ زير 100 بودند بنابراين رقابت بسيار سخت و تنگ شده بود.
ابوالفضل مهاجربختياري افزود: سطح مسابقات به دليل حضور بدمينتون بازان قدر و توانمند از 14 کشور خارجي، بالا بود و شرکت کنندگان براي کسب پيروزي با تمام توان پاي به ميدان گذاشتند.
سرمربي تيم ملي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ايران نيز گفت: مسابقات به لحاظ کمي و کيفي در سطح خوبي برگزار شد و هر چند دست ما از کسب نشان در بخش انفرادي مردان کوتاه شد اما اميدوارم در سالهاي آتي در اين بخش نيز مقتدرانه ظاهر شويم.
مرتضي ولي دروي افزود: اين توانمندي در مديريت فدراسيون و مربيان است که بتوانيم در رقابت هاي سال هاي آتي، سطح فني و آمادگي بدمينتون بازان خود را ارتقا بخشيم.
وي اظهار کرد: بايد چنان سطح توانمندي خود را براي حضور در اين رقابت ها بالا ببريم تا روز آخر مسابقات، از بالا رفتن پرچم ديگر کشورها در کشور حسرت نخوريم.
ولي دروي افزود: مسابقات بين المللي بدمينتون فجر ايران، جايگاه خود را در بين مردم ايران پيدا کرده است و استقبال خوبي از اين رقابت ها مي کنند.
به گزارش ايرنا، بيست وهفتمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه مبارک فجر به مناسبت گراميداشت پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران از 16 تا 19 بهمن ماه با جوايز 25 هزار دلاري و با حضور 14 تيم خارجي به همراه ملي پوشان بدمينتون کشورمان در 2 بخش زنان و مردان در سالن ورزشي مادران و کودکان شهر زنجان برگزار شد.
6084/6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی