Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: وقتی دختر نوجوان به خانه عقیل رفت نمی دانست بعد از ازدواج روزگارش سیاه شود!

من از عاقبت دوستی های خیابانی اطلاعی نداشتم و تصورم این بود که عشق های خیابانی به ازدواج منجر می شود و من می توانم با جوان دلخواهم ازدواج کنم اما نمی دانستم که این گونه دوستی ها تنها هوس است به همین خاطر هم بود که در چنگ جوان شیطان صفتی افتادم که نه تنها هستی ام را از دست دادم بلکه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

تازه عروس 16 ساله که تنها 2 ماه بعد از برگزاری مراسم عقدکنان با اعلام شکایت همسرش به کلانتری احضار شده بود در حالی که عنوان می کرد در یک دوستی خیابانی فریب خورده است، درباره چگونگی وقوع این ماجرا گفت: در کلاس سوم ابتدایی تحصیل می کردم که پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند. جدایی آن ها ضربه روحی بزرگی به من وارد کرده بود و شرایط سختی را تحمل می کردم. در همین حال مادرم بدون توجه به شرایط روحی سخت من، با مرد دیگری ازدواج کرد و به دنبال زندگی خودش رفت.

هنوز مدت کوتاهی از این ماجرا نگذشته بود که پدرم نیز با دختر یکی از آشنایانش ازدواج کرد و زندگی تازه ای را تشکیل داد. من که حیران و سرگردان مانده بودم درس و مدرسه را رها کردم و نزد پدربزرگم رفتم اگر چه خانواده پدربزرگم خیلی به من ابراز محبت می کردند، اما هیچ چیزی نمی توانست جای خالی محبت های پدر و مادرم را پر کند به همین خاطر مدتی را در خانه خاله ام سپری می کردم و گاهی نزد دایی ام می رفتم.

در واقع سرگردان بودم و هیچ کجا احساس آرامش نمی کردم. چند سال به همین ترتیب سپری شد تا این که سال گذشته چند دوست جدید پیدا کردم و به همراه آن ها به پارک می رفتیم و تنیس بازی می کردیم. دوست داشتم بیشتر اوقاتم را با دوستانم بگذرانم و با آن ها تفریح کنم. در یکی از همین روزها که به پارک رفته بودیم پسر 17 ساله ای را دیدم که با یکی از دوستانم مشغول گفت و گو شد.

چند دقیقه بعد دوستم آن پسر را که عقیل نام داشت به من معرفی کرد و پس از تعریف و تمجید از او گفت: عقیل از دوستان نزدیک دوست پسر من است. بعد از این آشنایی بود که ارتباط من و عقیل آغاز شد تا این که حدود 6 ماه قبل، مرا به منزلی برد که در آن جا 2 تن از دوستانش حضور داشتند.

آن ها با تهدید از من فیلم و عکس گرفتند و از آن روز به بعد مرا به انتشار عکس در شبکه های اجتماعی تهدید می کردند. حدود یک ماه بعد از این ماجرا من با جوانی که به خواستگاری ام آمده بود ازدواج کردم ولی عقیل همواره برای من و نامزدم ایجاد مزاحمت می کرد چون تصورش بر این بود که من با آن جوان (همسرم) دوست شده ام. به همین خاطر عکس ها را به او نشان داده و ماجرای دوستی خیابانی مرا لو داده بود.

حالا نه تنها پشیمانم که با این دوستی خیابانی آبرو و هستی ام را از دست داده ام بلکه زندگی مشترکم هنوز آغاز نشده در آستانه فروپاشی قرار گرفته است... شایان ذکر است «عقیل» توسط پلیس Police دستگیر و به دادسرامعرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تلخ از ساعتی قبل از تصادف قائدی و شاکر / خانواده احمدرضا علیه مهاجم استقلال شکایت کردند +عکس

فلج شدن پسر جوان بر اثر بازی کامپیوتری + عکس

مرد جوان در دستشویی خانه صحنه عجیبی دید و ..! + فیلم

موزیسین معروف ایرانی تصادف کرد +عکس

فرار عجیب مرد اعدامی از مرکز توانبخشی/در چهار محال بختیاری رخ داد

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

تجاوز به زن جویای کار در شرکت تجهیزات پزشکی در تهران / پدارم در پایان ساعت کاری تنها بود و ...!

قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی

بلایی عجیبی که بر سر دختر دبیرستانی در شوش آمد / او روی تخت بیمارستان جان سپرد و ..!

گرفتار شدن ایرانی ها در تصادف شدید بزرگراه ابوظبی + فیلم

وقتی خانم مهندس به خواستگاری شوم کارگر شرکت بله گفت / او از من و فرزاد عکس هایی داشت که..!+ عکس

اولین نمایشی که در آن ارتباط یک سرباز با زن کثیف در ایران روی صحنه رفت! + فیلم

وقتی تهدید به 6 طلاقه شدم! / جوانی موها و ریشش را تراشید تا انیکه ..!

ناگفته های یک دزد حرفه ای از مهریه 1500 سکه‌ای زنش + عکس

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات