Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:40:02 GMT

اقدامات ناموفق محمدرضا پهلوی در پی انقلاب سفید +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۰۲۵۰

اقدامات ناموفق محمدرضا پهلوی در پی انقلاب سفید +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حکومت  پهلوی در تاریخ ایران از دوران پرآشوب و پرمخاطره‌ای بود. سلطنتی ننگین که جز غارت و چپاول ثروت و سرمایه ملت ارمغان دیگری نداشت. خاندان پهلوی به‌ویژه محمدرضا همواره به منافع خود اندیشیدند و هرگز دغدغه‌ وضعیت معیشت و زندگی مردم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته ناگفته نماند محمدرضا با انقلاب سفیدی که به راه انداخت تلاش کرد تا تغییری در زندگی مردم ایجاد کند و تا حدی به کسب و کار آنها رونق دهد. از اقداماتی که او در مسیر پیشرفت و تغییر انجام داد ورود ماشین‌آلات به صنعت کشاورزی بود، اقدامی که نه تنها مؤثر نبود که حتی  صادرات ایران را تا حد قابل توجهی کاهش داد. محمدرضا غیر از اینها اقدامات دیگری نیز داشت اما هیچ یک موفق نبودند مثلا تولید خودروی ملی پیکان، شخص شاه خود هرگز سوار آن نشد. 

ویدئوی زیر بخشی از آن اقدامات را نشان می‌دهد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ناکام ماندن اقدامات پهلوی در مسیر پیشرفت ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم رئیسی در ادامه افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

کد خبر 847408 منبع: مهر برچسب‌ها صادرات و واردات خبر ویژه تحریم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت