Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سميرم، اصفهان- ايرنا- طرح هاي امور برق شهرستان سميرم در دهه فجر با محوريت برقدار شدن روستاي عقدک در غرب اين شهرستان روز جمعه به بهره برداري رسيد وچراغ خانه هاي اين روستا روشن شد.

به گزارش ايرنا، برق، تاسيسات و تجهيزات وابسته آن با 35 ميليارد ريال اعتبار، در ايام الله دهه فجر به روستاها و مناطق مختلف سميرم رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير امور برق شهرستان سميرم روز جمعه در حاشيه افتتاح طرح هاي اين اداره به خبرنگار ايرنا گفت: پروژه اول مربوط به روستاي عقدک وشامل 2 هزار و 100 مترشبکه فشار متوسط و 500 متر شبکه فشار ضعيف است که با هزينه 160 ميليون تومان انجام و بهره برداري شد.
عبدالرضا جهان نما با بيان اينکه فاز اول اين پروژه با موفقيت به پايان رسيد وفاز دوم آن در حال انجام است، ادامه داد: همزمان با افتتاح اين طرح، 6 روستاي ديگر شامل سولک، چشمه محمدقلي وکاکا آباد از بخش وردشت و روستاهاي ماچانلو وشاملو از بخش دنا کوه نيز از روشنايي برق بهره مند شدند.
وي خاطر نشان کرد : پنج هزار و 500 متر شبکه براي اين روستاها کشيده شده که شامل 6 هزار و 200 شبکه فشار ضعيف و9 دستگاه ترانسفورماتور با صرف هزينه 6 هزار و 500 ميليون تومان بوده است.
به گفته مدير امور برق سميرم، بهينه سازي شبکه برق روستاي خينه با 2 هزار و 350 متر طول شبکه و صرف 110 ميليون تومان که از فرسوده ترين شبکه ها بود نيز در اين ايام نهايي شد و به اتمام رسيد.
جهان نما اظهار کرد: بهسازي وجابجايي شبکه ورودي شهر کُمه شامل 300 متر شبکه با 20 ميليون تومان اعتبار، بهسازي وروشنايي ورودي شهرکمه، بهسازي و نوسازي شبکه شهر حنا و امامزاده شهر ونک، برق رساني به مسکن مهر شهرهاي حنا وکُمه با هزينه 110 ميليون تومان و برق رساني ورفع افت ولتاژ روستاي رهيز با 2و هزار و 400 متر شبکه و150 ميليون تومان اعتبار نيز از ديگر فعاليت هاي اين مجموعه بوده است.
شهرستان سميرم با افزون بر 100هزار جمعيت، 150 روستا و آبادي، چهار بخش و چهار شهر در 160 کيلومتري جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7147 خبرنگار: محمود افشاري- انتشار: عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان

آیین بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان شهرستانی برگزار شد. - اخبار استانها -

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: پروژه پست برق 63/20 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان سمنان با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 125 میلیارد تومان رسما به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی گفت: تأمین برق پایدار، مستقل و مطمئن جهت مصارف صنعتی، ایجاد ظرفیت و زیر ساخت جدید برق‌رسانی به مشترکین جدید صنعتی از قبیل تأمین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی از دستاوردهای احداث این پست برق است.

وی با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان سمنان افتتاح می‌شود گفت: چهار پروژه با اعتبار بالغ بر 368 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: یکی از این پروژه‌های زیرساختی احداث پست 63 کیلومتر ولت تاریخانه دامغان با اعتبار 125 میلیارد تومان و سه پروژه حیاتی و زیرساختی میامی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق، افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها از دیگر اهداف احداث پست 63 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان عنوان شده است.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین