Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، شهرآورد حساس مازندران از سری رقابت‌های لیگ آزادگان بین تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران بعدازظهر پنج‌شنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم خونه به خونه به اتمام رسید.

اما پایان بازی، پایان ماجرای این شهرآورد نبود و با وجود اینکه تدابیر شدید امنیتی و انتظامی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای این بازی اندیشیده شده بود، اتفاقات ناگواری رخ داد که دون شأن فوتبال و فرهنگ مردم این استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی نابخردان در میان انبوه هواداران عاشق و خونگرم این دو تیم، با توجه به کُری‌هایی که قبل از برگزاری این دیدار از طریق تلگرام برای هم می‌خواندند، سرانجام این تهدیدها را از فضای مجازی به فضای حقیقی و خیابان‌های شهر بابل کشاندند.

هواداران تیم خونه به خونه در خیابانی که منتهی به مسیر ورودی اتوبان قائم‌شهر بود، فضا را برای خود امن دیدند و با چماق، چوب و چاقو از هواداران نساجی که در حال برگشت به شهرشان بودند، پذیرایی کردند.

قاسم حسن‌زاده مالک تیم خونه به خونه بابل که قبل از این بازی مدعی شده بود که نمی‌گذاریم از دماغ کسی در بابل خونی بیاید، بعد از اتمام این بازی با نادیده‌انگاری این اتفاقات با صدور بیانیه‌ای بلندبالا، برگزاری این دیدار را بدون حاشیه و در نهایت آرامش خواند.

به‌راستی چه کسانی باید پاسخگوی چنین حوادث خون‌باری باشند، شأن و اعتبار مردم و فوتبال مازندران تا چه وقت باید با بی‌تدبیری برخی‌ها مضحکه دست همگان قرار گیرد.

باز هم تا روزهای آینده برنامه‌های تلویزیونی و گزارش‌های متعددی از این اتفاقات تهیه و صحبت‌های تکراری مسؤولان هم شنیده می‌شود، اما این ششمین شهرآورد پرحاشیه این دو تیم بوده که هنوز این درگیری‌ها و آشوب‌های خیابانی ادامه داشته و معلوم نیست جدا از آبرویی که در این میان باد رفته، این دفعه باید خبر مرگ چند نفر را مخابره کنیم.

در ادامه فیلم و تصاویری از حواشی دردناک این دیدار را مشاهده می‌کنید.

* فیلم

 

* تصاویر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن