Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:16:38 GMT

بسته ورزشی جمعه 20 بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۰۸۹۰

بسته ورزشی جمعه 20 بهمن ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، سیرجان میزبان تیم های ملی کشتی و جودو، دو تیم از استان کرمان در جمع 4 تیم برترلیگ دسته یک والیبال، درخشش کاتاروهای کرمانی در رقابت های انتخابی تیم ملی، 3500 مترمربع به سرانه فضای ورزشی بردسیر اضافه شد، آغاز رقابت های اسلالوم قهرمانی استان در گلباف و معرفی سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* سیرجان میزبان تیم های ملی کشتی و جودو

اردوی تیم ملی جودو از دیروز با حضور 40 شرکت کننده در سیرجان آغاز شده است و تا یکم اسفند ماه ادامه دارد.

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان نیز 23 تا 27 بهمن در شهرستان سیرجان برگزار می شود.

 

* دو تیم از استان کرمان در جمع 4 تیم برترلیگ دسته یک والیبال

لاستیک بارز کرمان و گل گهر سیرجان با اقتدار به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک والیبال کشور صعود کردند.

علی اکبر ثابتی پور، رییس هیئت والیبال استان کرمان با اشاره به اینکه اولین بار در تاریخ ورزش و والیبال استان کرمان است که دو تیم از استان در چهار تیم برتر لیگ دسته یک راه یافته اند.

وی با اشاره به اینکه شهروند اراک و شهرداری ارومیه دو تیم بعدی هستند، افزود: برای مشخص شدن جایگاه های اول تا چهارم، بارز با شهرداری ارومیه بازی می‌کند و گل گهر به مصاف شهروند اراک می رود.

ثابتی پور تصریح کرد: دیدارهای مرحله ی رفت 25 بهمن جاری در ارومیه و اراک و بازی های دور برگشت دوم اسفند ماه در کرمان و سیرجان برگزار می شوند.

 

* درخشش کاتاروهای کرمانی در رقابت های انتخابی تیم ملی

با پایان یافتن ديدارهاى رده سنى بزرگسالان، انتخابى تيم هاى ملى كاتا و كوميته، استان كرمان با کسب یک مدال طلا و دو برنز رتبه چهارم كشور را به خود اختصاص داد.

در ديدارهاى رده سنى بزرگسالان، انتخابى تيم هاى ملى كاتا و كوميته، استان كرمان رتبه چهارم كشور را با یک طلا و دو برنز و درخشش تيم هاى كاتا و كاتاى انفرادى خود در حضور مدعيان بزرگ اين رده سنى به دست آورد.

در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان نتایج زیر حاصل شد:

جدول رده بندی بزرگسالان:

1 . تهران با 2 طلا- 2 نقره – 4 برنز

2 . کرمانشاه با یک طلا- 2 نقره

3 . گیلان با یک طلا- یک نقره- 2 برنز

4 . کرمان با یک طلا- 2 برنز

5 . کردستان با یک طلا- یک برنز

6 . مرکزی و قزوین با یک طلا

7 . البرز با یک نقره و یک برنز

8 . آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری با یک نقره

9 . مازندران با 2 برنز

10 . گلستان، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با یک برنز

این رقابت ها را 100 داور قضاوت کردند.

 

* 3500 مترمربع به سرانه فضای ورزشی بردسیر اضافه شد

با بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای شهر گلزار، 3 هزار و 500 مترمربع به سرانه فضای ورزشی شهرستان بردسیر اضافه شد.

پروژه استخر شنای شهرستان بردسیر که در آذرماه سال جاری افتتاح شد، دیگر پروژه ورزشی شهرستان بردسیر در سال ۹۶ بود که موجب ارتقای سرانه فضای ورزشی شهرستان بردسیر شد.

سالن ورزشی دشتکار نیز در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری رسید .

بدین ترتیب سرانه  فضای ورزشی شهرستان بردسیر به میزان 3 هزار و 500 مترمربع افزایش پیدا کرد.

 

* آغاز رقابت های اسلالوم قهرمانی استان در گلباف

اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی استان از لحظاتی پیش  به میزبانی بخش گلباف آغاز شد.

در این رقابت ها شرکت کنندگانی از سراسر استان حضور دارند.

 

* معرفی سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان

ایرج کامیابی از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان سرپرست جدید هیئت استان کرمان معرفی شد.

به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و موافقت فدراسیون، ایرج کامیابی طی حکمی به مدت ۳ ماه به عنوان سرپرست جدید هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابی پر ازجاهای خالی!

  دیوید برنز در کتاب «از حال بد به حال خوب» نگرش جدیدی به زندگی دارد و نوعی روش درمانی را پیشنهاد می‌دهد تا در زمان روبه‌رو شدن با افسردگی و اضطراب‌های ناشی از مشکلات به آن پناه ببریم. «شناخت درمانی» موضوع اصلی این کتاب است؛ روشی که به ما می‌آموزد این افکار، احساسات و بهتر بگویم ذهن ماست که این حال ناخوش روانی را برای ما در طیف‌های مختلف فراهم می‌کند و رنگ‌وبوی زندگی را به سمت ناامیدی و افسردگی می‌کشاند، نه اتفاق‌های بیرونی. راستش را بخواهید خودم هم به پیشنهاد یکی از دوستانم این کتاب ۶۱۸صفحه‌ای را خریدم و آن را خواندم. مهدی قراچه‌داغی راحت و روان ترجمه‌اش کرده و گرافیک ساده و در عین حال پرمعنای صفحه روی جلد هم خوب از آب درآمده اما جذابیت اصلی این کتاب که باعث شده چاپ پنجاه‌ونهم آن به دست من برسد، این است که این کتاب پر از جاهای خالی است که نویسنده آن را برای خواننده خالی گذاشته تا او هم دست‌به‌قلم شود و ازافکار واحساساتش بنویسد.گویی خواندن به‌تنهایی برای درک دانسته‌های این کتاب کافی نیست و توی خواننده نیز باید کنار نویسنده بنشینی، قلم به دست بگیری وجرأت نوشتن از احساسات وافکارت را پیدا کنی،حالا این توهستی که برای بهتر شدن حالت، همه‌جانبه تلاش می‌کنی؛ هم می‌خوانی و هم می‌نویسی. 
آنجایی که خطاهای شناختی را می‌شناسی و یاد می‌گیری در برابر افکار اتوماتیک که هر لحظه در ذهنت می‌گذرد، واکنش منطقی نشان دهی و احساساتت را بهتر کنی؛ اضطراب‌های اجتماعی‌ات را بپذیری و یاد بگیری چطور با آنها سر یک سفره بنشینی و راه‌حل جدیدی برای کاهش آن بیابی.این کتاب را به کسی که دوست ندارد خودش را با همه نقاط قوت و ضعف بشناسد، توصیه نمی‌کنم، چون در آن دکتر دیوید برنز خیلی تلاش کرده به ما بفهماند دست از جنگ با خودمان برداریم و خودمان را بپذیریم.
همچنین تکرار تمرین‌ها وقتی می‌گوید اتفاق ناراحت‌کننده امروزت را بنویس و احساس خودت را اضافه‌کن خیلی جالب است؛ انگار تمرین خوشنویسی انجام می‌دهی تا ابتدا خط‌خطی‌های ذهنت را پاک کنی و به جایش با خط خوانا از زندگی بنویسی. 
یکی از نکات جالب دیگر این کتاب آن است که دست از شعار دادن و پیام‌های انگیزشی برداشته و اتفاقا تو را با افکار حال‌به‌هم‌زن خودت روبه‌رو می‌کند، افکار سرزنش‌آمیز، درشت‌نمایی‌ها، پیشگویی‌ها، ذهن‌خوانی‌ها و...  .
اما طولانی‌بودن این کتاب شاید یکی از دلایلی باشد که خیلی‌ها حالش را نداشته باشند که آن را بخوانند و تکالیفش را انجام دهند اما انگیزه ادامه‌دادن این کتاب زمانی بیشتر می‌شود که احساس می‌کنی با مثال‌هایی که نویسنده آورده او هم مثل خواننده، این مشکلات را داشته و دانای کل نیست، همچنین می‌توانی هر روز بخشی از این کتاب را دریابی و عجله‌ای برای تمام‌شدنش نداشته باشی. 
خلاصه وقتی این کتاب را می‌خوانی، انگار سر کلاس درس دکتر برنز نشسته‌ای و هر روز با بخشی از خودت که از دیده‌ها پنهان است، روبه‌رو می‌شوی تا بالاخره یاد بگیری با خودت، خوش بنشینی، دوستش داشته باشی و حال خوب را تجربه کنی.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی