Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فردا، آخرين مهلت براي بهره‌مندي از بخشش اضافه خدمت‌هاي ناشي از غيبت مشمولان سربازي است.
به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، چندي پيش با تصميم‌ستاد کل نيروهاي مسلح مقرر شد تا اضافه خدمت‌هاي ناشي از غيبت تمامي مشمولاني که تا 22 بهمن‌ماه امسال برگه اعزام به خدمت خود را دريافت کنند بخشيده شود، اين افراد بايد به دفاتر پليس + 10 مراجعه کرده و برگه اعزام به خدمت سربازي خود را دريافت کنند تا مشمول اين بخشودگي شوند، در غيراينصورت اضافه خدمت ناشي از غيبت برابر قانون به آنان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اجراي اين طرح مدت غيبت مشمولان اهميتي نداشته و فرد غايب از يک روز تا چند سال هم که غيبت داشته باشد در شمول اين بخشودگي قرار خواهد گرفت، اما اگر پس از اين تاريخ براي اعزام به سربازي اقدام کند، برحسب مقدار غيبتي که دارد از سه تا شش ماه اضافه خدمت خواهد داشت.
احتمال تمديد اين مهلت نيز وجود ندارد، به ويژه آنکه سردار موسي کمالي، رييس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد کل نيروهاي مسلح پيش از اين درباره احتمال تمديد اين مهلت گفته بود که «اين مدت به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد. » بنابراين به نظر مي رسد که مشمولان غايبي که قصد اعزام به سربازي دارند تنها در روز شنبه مي توانند به دفاتر پليس + 10 مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.
منبع: ايسنا
انتهاي پيام/
خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه اي منتشر مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت